2015. március 6., péntek

Lookfantastic Beauty Box - Február 2015



Hát, ami azt illeti volt egy kis kálváriám a mostani csomag körül, mert nem érkezett meg és írnom kellett nekik hogy küldjenek egy másikat. De abszolút korrektek voltak, mert azonnal, elsőbbséggel elküldték nekem a dobozt és így már pár napon belül valóban nálam is volt. Ez a második Lookfantastic beauty boxom és ebben sem csalódtam. Úgy veszem észre, hogy egyrészt mindig kecsegtetnek valami nyereménnyel is ( pl. 30 dobozba rejtenek valami nagyobb értékű ajándékot is ) másrészt mindig ügyelnek rá, hogy legalább 1 db nagy dobás legyen benne. A mostaniban ez a Moroccanoil hajolaj, amit már jó régóta ki szeretnék próbálni.



A Lookfantastic Beauty Box egyébként havonta jelenik meg, és már előző hónap végétől elő lehet rendelni. Van miből válogatniuk, mert ez egy online webáruház és kb. 400 márka termékeit forgalmazzák. A doboz tartalmánál úgy veszem észre hogy igyekeznek jól használható és praktikus dolgokat összeválogatni ( maszkok, primerek, hajápolók, testápolók, szérumok, krémek ) és viszonylag kisebb arányban pedig make up termékeket is tartalmaz, de nem minden kiadás. Ennek a jó oldala, hogy biztos lehetsz benne, hogy a mindennapokban használni tudod majd a termékeket, az árnyoldala pedig csupán annyi, hogy ha valami őrjítően izgalmas és extrém cuccot vársz azt valószínű nem ebben a dobozban fogod megtalálni. Itt csupa olyasmi van ami a lehető legszélesebb körben tetszést arathat.




Szóval a tartalom:

  • Korres Citrus Body Milk - utazó méret 50 ml ( a teljes kiszerelés ára 10 Font )
  • Monu Illuminating Primer - utazó méret 20 ml ( a teljes kiszerelés ára 28 Font )
  • DrPAWPAW Multifunkciós balzsam - minta 10 ml ( a teljes kiszerelés ára 6.45 Font )
  • Moroccanoil Treatment - teljes méret 20 ml ( ára 13.45 Font )
  • Erno Laszlo tengeri iszapos tisztító szappan - utazó méret ( a teljes méret ára 45 Font )
  • Bellapierre ajakceruza - teljes méret ( ára 14 Font )

ITT tudjátok megrendelni

( ha hajlandóak vagytok két héttől kezdődően akár egy hónapot várni rá és tudomásul venni, hogy a postán hajlamos "elkeveredni" - persze ez elkerülhető ha tracked delivery-t választotok, csak az plusz 4 Font ha jól emlékszem )



Korres Citrus testápoló - Én odavagyok a Korres tusfürdőkért és testápolókért és a citrust még nem próbáltam, szóval már ezzel meg vagyok véve :) Ez egy görög márka, akik nagy arányban természetes összetevőkből szerintem elképesztően jó illatú kozmetikumokat készítenek. A Korres Citrus testápoló illata is azonnal belopta magát a szívembe: friss, üde, nyáridéző.


Sajnos parabéneket viszont tartalmaz, úgyhogy ha igazi natúrkozmetikumokat akarunk, nem ez a márka a nyerő..


Monu Illuminating Primer - A Monu márkáról most hallottam először, úgyhogy utána is kellett néznem. Egy cruelty free bőrápoló vonalról van szó, és nem használnak szintetikus anyagokat és színezékeket a termékeikben. Napvédőt is tartalmaz és hatékony növényi összetevőket, szilkont és parabéneket viszont nem.



Dr PAWPAW multifunkciós balzsam - szintén természetes összetevőkben utazó gyártó, ez a balzsam használható bármilyen száraz területre ( ajkak, körömágy, könyök, térd, kéz stb. )



Erno Laszlo tengeri iszapos tisztító szappan - Ezt már sok helyen láttam, elég népszerű dolog, úgyhogy alig várom, hogy kipróbáljam. 97%-ban természetes összetevőkből áll, holt-tengeri iszappal gazdagítva.



Moroccan Oil Treatment - Na, ez meg egy kultikus hajápoló, úgyhogy már ácsingóztam rá egy ideje és íme - benne van egy beauty boxban ami nekem 15 Fontba került, sok más termékkel együtt! Hát ezért is szeretem én ezeket a szépségdobozokat :) A legfontosabb összetevője a híres nevezetes argán olaj, de vitaminokat és ápoló proteineket is tartalmaz.



Bellapierre ajakceruza - A Bellapierre kozmetikumokról is csupa jót hallottam eddig, úgyhogy örömmel fogom kipróbálni. Mondjuk úgy elsőre ez nem biztos hogy nagyon az én színem, de meglátjuk!




7 megjegyzés:

  1. Ez legalább -ellentétben a mostani pixiboxxal- használható termékeket tartalmaz, nem specifikusakat. Nekem nagyon szimpatikus ez a box, szívesen megrendelném :)

    VálaszTörlés
  2. Igen ők nagyon rámennek arra, hogy lehetőleg minden igényt kielégítsenek a szépségdobozzal, de ugye van is miből válogatniuk :) Az egyetlen szívás itt a postázással van, nekem az első viszonylag korrektül megjött, csak ennél a másodiknál voltak problémáim. De tény, hogy amint reklamáltam azonnal postára adtak helyette egy másikat.

    VálaszTörlés
  3. Szuper ez a doboz :) En is fogok rendelni belole :) Eddig csak az elso 6 pixiboxot rendeltem meg az elso megjelenese ota, ill a Douglas Beauty boxokat, mivel van Douglas kartyam.
    De ideje vmi komolyabbra valtani ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tényleg minden alkalommal megéri az árát szerintem:)

      Törlés
  4. úú,imádtam ezt a dobozt. most várom a márciusit már :)

    Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A márciusi állítólag még nagyobb értékű lesz! Biztos jól válogatják majd azt is :)

      Törlés
    2. En mar olvastam, hogy mi van benne :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...