2015. március 26., csütörtök

Lookfantastic Beauty Box - 2015. március


A múltkori késlekedés ellenére ismét megrendeltem a Lookfantastic beauty dobozát és nem bántam meg. Most alig két hét alatt ideért! Ráadásul több vágyott dolog is volt benne, szóval juhé! Meg még a katicának is tetszik, kell ennél több? :)


Szokásos masszív és elegáns fekete dobozban érkezett. Az ára a szokásos 15 Font volt és megint megreszkíroztam a követés nélküli ingyenes szállítást.


Első pillantás a doboz tartalmára.


Lookfantastic Beauty Box 2015. március tartalom:

  • Wet brush hajkefe - kis méret ( eredeti ár 7.99 Font )
  • Bliss Fatgirlslim alakformáló krém 60 ml ( értéke 10 Font )
  • Nudestix Magnetix szemhéjárnyaló ( értéke 24 Font )
  • Cowshed Lippy cow natural lip balm 5 ml ( értéke 5 Font )
  • Lord&Berry mini fekete szemceruza ( értéke 4 Font körül )
  • NUXE Detox szérum 15 ml ( értéke 16 Font körül )



Nagyon, nagyon örültem a NUXE Detox szérum mintának! Ugye március végéig tart nálam a nyereményjáték amin egy teljes kiszerelésű NUXE Detox szérumot lehet nyerni, de abból nekem nem volt még csak mintám sem, csak ez az egy amit a nyereményjátékra ajánlottak fel. Így legaláb én is kipróbálhatom végre :) Aki pedig szintén ki szeretné próbálni, az ne habozzon, hanem jelentkezzen a nyereményjátékra ITT!


Lord&Berry szemceruza - kicsi travel size fekete szemceruza, mindig jól jön!


Bliss fatgirlslim alakformáló krém - az első Bliss termékem, ez egy feszesítő krém amit naponta 2x20 másodpercig kell a problémás területeken bemasszírozni. Megpróbálom, aztán majd beszámolok, érzékeltem-e valami változást.


Cowshed ajakbalzsam - a Cowshed termékeit már többször kerülgettem az Asos oldalán, de valamiért sosem vettem még, de most végre lehetőségem van kipróbálni tőlük valamit, ami ráadásul egy természetes, illóolajokkal gazdagított ajakbalzsam


Wet Brush - Ó, hogy ezt mennyire szerettem volna! Már majdnem vettem egy ilyet, de most már nem kell, hála a Lookfantastic Beauty Boxnak :) Kipróbálás után erről is lesz majd poszt. A Wet Brush egy nedves hajon is használható nagyon gyengéd kibontó kefe. Első ránézésre mondjuk semmiben nem különbözik azoktól amiket a Rossmann vagy DM polcain látok, de meglátjuk :)


Nudestix Magnetix szemhéjárnyaló - nem akarok túlzásokba esni, de ez valami csodálatos! Tartós, szupermód pigmentált és a szín gyönyörű.


Nagyon jó doboz lett szerintem, már önmagában a Nudestix, a Detox minta és a Wetbrush miatt megérte nekem, már megint tele csupa hasznos és szerethető dologgal!









3 megjegyzés:

  1. Nem rossz. Bár az előző doboz jobban tetszett ^_^ várom a teszteket, főleg a krémről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a januári szuper volt! De most ennek a Nudestix cuccnak örülök a legjobban, nézd meg a többit is, szerintem nagyon tutik ( meg nagyon drágák...): http://www.lookfantastic.com/nudestix-magnetic-eye-colour/11065849.html

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a doboz tartalma :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...