2015. március 24., kedd

Kis Catrice haul

Zita nevű szuperkedves szuperolvasómnak köszönhetem, hogy tudomást szereztem a legutóbbi Rossmann akcióról: az összes dekorkozmetikum 33%-al olcsóbb volt. Így persze azonnal fel is kerekedtem és kicsit feltankoltam Catrice-ből - ezt a tippet is Zitától kaptam, hogy a Catrice sminkeket amúgy nem nagyon szokták akciózni. Persze a legjobb az lenne ha nem utólag, hanem előre értesülnétek az ilyen akciókról, úgyhogy ígérem résen leszek és legközelebb időben szólok. Addig is, aki még nem vette meg az aktuális Glamour magazint, az ejtsen útba egy újságárust mert tele van Glamour-napi kuponokkal!



Catrice Ultimate Colour ajakrúzs - Hey Nude 


Perfekt hússzínű, rózsaszínes nude - egy ilyen mindig jól jön és valószínű mindenkinek jól áll


Pink-up girls és Jum Up and Brown árnyalatokban vettem a Velvet Matt szemhéjpúderekből, elképesztően jó a textúrájuk, gazdagon pigmentált és bársonyos - a tartósságról és egyebekről majd külön posztban írok.


Most csak így hirtelen felmaszatoltam a kezemre őket, majd részletesebben is bemutatom, mert érdemes!


Végre fehér szemceruza, végre! Meglepően jó minőségű, krémes szemceruza, nagyon elégedett vagyok vele


Ez pedig tavaszra egy sárgás-zöldes-irizálós körömlakk: My Yellow Fellow

6 megjegyzés:

  1. Velvet Matt szemhéjpúderek nagyon tetszenek, de valamiért a sminkek már nem érdekelnek annyira...mondjuk így is több smink cuccom van mint amit el fogok valaha használni:)
    A lakkra kíváncsi vagyok élesben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Na igen, én is azon tűnődtem szükségem van-e még két szemhéjpúderre, de aztán rettentően gyorsan meggyőztem magam, egyrészt mert matt, másrészt az állaga miatt. Körömlakkból meg nagyon kellenek az ilyen élénk színek, mert alig van hasonlóm. A Lovely pultnál is időztem egy nagyon durván neonzöldnél, de aztán valamiért mégsem vettem meg. Most már úgy visszamennék érte :)

      Törlés
  2. Szép dolgokat választottál! A Velvet Matt szemhéjpúderek birizgálják a fantáziámat a Catrice termékek közül mostanában, lehet Glamour napokon szerzek be belőlük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bántam meg, hogy megvettem a Velvet Matt szemhéjpúdereket, nagyszerű a textúrájuk és a tartósságról is elismerően tudok nyilatkozni. Igaz szemhéj primerrel, de lazán bírt moccanás nélkül 8 órát ( lehet, hogy többet is bírt volna de akkor épp már lemostam :) Ez a két szín meg annyira jó egy szimpla, hétköznapi rohangálós sminkhez!

      Törlés
  3. Koszi, h megemlitettel :) A Velvet Mat szemhejpuder nekem is bejon es elegge ugy tunik, hogy a Clinique szemhejpuderemmel is kompatibilis. A Kittycat nevu, mely legutobb is mar 7300.- Ft korul volt, nagyon hasonlo szinnek tunik, igy egyutt is tudom hasznalni. Ez utobbi picit fenyesebb. A tobbi felvasarolt termek kozul a szajkontur ceruzat hasznaltam mar tobb alkalommal, ami nagyon olyan, mint a szam szine es ennek orulok. Vettem mar a NYX-bol is, Essence-bol is, szoval halmoztam eddig is masokbol, de egyik sem olyan jo szinu. Meg a 8 oras szajfenyt hasznalgatom, ami szinten tetszik, mert ez is olyan mint a szam szine nagyjabol, de igy egyutt szebb :) A piros szajfeny, konturral es a tobbi Catrice meg varat magara :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nekem is volt még régebben egy rózsaszín-barna Clinique szemhéjpúder szettem, nagyon szerettem. Én a körömlakkra leszek kiváncsi még, majd a napokban már sort kerítek rá.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...