2015. március 9., hétfő

Kedvenc tavaszi darabok a Westwing kollekciójából


Kezd nagyon itt lenni a tavasz, kezdek erős késztetést érezni lakberendezésileg már megint....Legszívesebben felvásárolnám az egész kínálatot néha :) A Westwingre még Eszter a shineonsilver blog készítője hívta fel a figyelmemet, rögtön regisztráltam is, mert neki szuper dekor képei vannak. Hamarosan a Vivre mellett a Westwing is nagy kedvenccé nőtte ki magát nálam. Persze itt is igaz, hogy az akciókban néha nagyon drága holmik vannak, néha meg igazi kincsek csodás áron. Innen van például hipermenő kínai öntöttvas teáskannám, a piaci ár kb. feléért, de Férfim is kapott már az irodájába kiegészítőket, most pedig épp tavaszi frissítésekre vadászgatok. Érdemes egyébként minden akciót végignézni náluk, mert van, hogy mondjuk "Tavaszi rendszerezés" vagy "Sherlock Holmes nappalija" fantázianév alatt találok valami igazi szuperséget, amit nem is gondoltam volna a téma alapján.

Szóval néhány holmi aminek speciel nehéz most ellenállnom ( nem mindegyiknek fogok tudni...)


Egy ilyen váza előbb-utóbb KELL nekem...ez most 7.990 Ft


Ez meg 5.590 Ft ( KellKellKell )



Ez a gyönyörű teáskanna négy csészével 5.390 Ft


Cactus váza - Nem tudom mit imádom ebben annyira, de nagyon tetszik - 5.490 Ft


Flitteres csodapárna - 6.190 Ft


Tálca lábakkal - 4.390 Ft ( ez is eléggé bejön )


Párna, fehér - 6.590 Ft


Caroline függőlámpa - 16.690 Ft


Van most egy akció Vintage plakátokkal is, hát innen is tudnék válogatni, mindegyik 4.490 Ft


Párna "Killing it" felirattal - 6.890 Ft











2 megjegyzés:

  1. Nagyon njo kiegeszitoket valasztottal :) De csak nekem tunik ugy, h draga a Westwing?

    VálaszTörlés
  2. Sok minden drága náluk úgyhogy az esetek nagy részében én is csak ácsingózok. De néha le lehet csapni pár szuper cuccra. Egyébként ezek szerintem többnyire külföldi lakberendezési üzletek kínálatából való dolgok. Engem az nyűgöz le, hogy amikbe külföldi dekorblogokon vagy Pinteresten beleszeretek azok szinte párhuzamosan megjelennek a Westwing kínálatában, de a magyar lakber üzletekben még egy darabig hiába koslatnék utánuk. Például ezek a skandináv típusú szép kék és zöld üvegek nekem most nagyon tetszenek de máshol még nem nagyon láttam.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...