2015. március 8., vasárnap

Heti Miegymás



Hetimeglepi - Tavaszi nagytakarításkor a szekrényben találtam az egyik táskámban vagy 5-6 Aden lakkot amit még sosem használtam és meg is feledkeztem róluk. Igennn! Most ezt milyen haulnak hívjam? Szekrényhaul? Időutazóhaul? Egyből fel is kentem egy szép lilát és kimondottan jó minőségű, nem száradt ki, nem buborékozott:








Hetisminktrükk - Bevallom én a legtöbb trükköt tőle lestem el, azt bírom benne, hogy lényegretörő, profi és minden működik amit ajánl. Most ezt a körkörös ecsetes technikát tökéletesítettem amivel tényleg szinte teljesen eltüntethetők a tág pórusok és sokkal egyenletesebbnek és simábbnak tűnik a bőrünk:


gossmakeupartist - How to_ make pores disappear in seconds

Kb. 2:30-nál kezdődik a bemutató, de érdemes végighallgatni, általában hasznos dolgokat mond.




Hetivirág - Galanthus nivalis, azaz a hóvirág. Védett növény és most kezdi ellepni az erdőket, úgyhogy ajánlanék pár helyet romantikus lelkűeknek akik szeretnének hóvirágtól dúskáló árnyas helyeken sétálni:


A Bakonyban és a Mecsekben rengeteg van, de tudomásom szerint a Fertő-Hanság Nemzeti Parkban is gyakori az előfordulása, illetve Kisberény is híres hóvirág tengeréről :)


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...