2015. március 27., péntek

Dermacol Caviar Long Stay Make-up & corrector teszt


Új korrektor után nyomoztam az Iparfümérián és akkor botlottam ebbe a kis szuper Dermacol duóba. Alapozó alul, korrektor felül. Azonnal rákerestem a neten swatchokra és eldöntöttem hogy a korrektor Pale árnyalatban mindenképp kell nekem. Az csak plusz, hogy még egy folyékony alapozó is van hozzá :)
A Dermacol egy cseh kozmetikai márka ami egy prágai filmstúdió sminkeseinek és a prágai Gyógyszerészeti Kozmetikai Intézet bőrgyógyászainak együttműködésének köszönhető. Kell ennél jobb ajánlólevél? A legjobb sminktippek úgyis mindig a profi sminkesektől szivárognak ki, mindez a bőrgyógyászok szakértelmével együtt elég biztatóan hangzik. Ráadásul nem tesztelik állatokon és többnyire minden termékük hipoallergén. ( ez például az )


Tökéletes, a bőrszínemhez illeszkedő mindennapra való árnyalat. Én elsősorban a szemem alá használom.


Csodálatosan krémes és bársonyos a textúrája! Kimondottan jól hidratál. Érdekes módon bár erősen fed mégis nagyon jól eloszlatható, de mindenképp javaslom alá szemápoló krém használatát is. Az első olyan korrektorom amit akár az ujjbegyeimmel is tökéletesen fel tudok vinni mert szinte beleolvad a bőrbe.


Az első az alapozó, a második pedig a korrektor. Az alapozó az én bőrömnek túl világos, de más alapozókkal keverve fogom majd elhasználni. Ettől függetlenül a próba kedvéért egy napig ezt használtam és a tartósságra nem lehet panaszom. A fedése közepes és elsősorban hidratál mint mattít, akinek a T zónája zsírosodik ehhez az alapozóhoz mindenképp hazsnáljon a problémás területekre púdert. De akik az úgynevezett "dewy finish"-re utaznak, azoknak szuper. Pláne ha még megszórják némi hidratáló arcpermettel. A korrektor ha jól el van oszlatva és fixálva némi púderrel szintén szépen kitart egész nap.

A kaviár kivonat támogatja a bőr nedvességmegkötő képességét és egyfajta anti-aging hatása is van, segít lelassítani a bőröregedés folyamatát. Azt hiszem egy korrektornál ez pláne nagyon jól hangzik!


Az Iparfüméria webáruházban kapható 3 árnyalatban 3.990 Ft, illetve a Tan árnyalat most akciós: 3.100 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...