2015. március 30., hétfő

Bornprettystore stamping plate BP19 és zöld stamping lakk


A BornPrettyStore-tól kaptam tesztelésre ezt a lemezt és a lakkot és az első ötletem az volt ahogy megláttam ezt a levélmintát, hogy egy kicsit egzotikus, szinte pávatoll-szerű manikűrt készítek vele, csillogót a csillogóra, ilyesmi :) Úgyhogy fogtam ezt a gyönyörű kék Mavala lakkot és erre nyomdáztam rá a random pálmaleveleket a BornPrettyStore izgalmas zöld lakkjával.


Így mutat közelről, sejtelmes és vibráló.


Némi napfényben.



Így néz ki a lemez, nagyon helyes papírtokban küldik, korrekt minőség nagyon kedvező áron!


Ez pedig a kicsit színjátszós, csillogó zöld stamping lakk.

A lakkot ITT tudjátok megvenni.

A nyomdázó készletet pedig ITT.


Ne feledjétek, hogy a képen látható kód beírásával 10% kedvezményt kaphattok a rendelésből ( teljes árú termékek esetén )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...