2015. február 18., szerda

Vásárlás a Natúrangyal webáruházban




A PURE by Pixiboxban található kedvezménykupont szinte azonnal felhasználtam és rendeltem pár dolgot a Natúrangyal webáruházból. Mindenekelőtt hadd mondjam el, hogy itt a vásárlás igazi élmény! A rendelésről nagyon kedves hangú visszaigazolást küldenek, bármilyen kérdésre segítőkészen válaszolnak és a csomagban is külön kis üzenettel köszönik meg a vásárlást és még egy kis mintát is becsempésznek ajándékba. Tényleg igazi kitüntetett figyelem jár itt a vevőknek :)


Nekem már a Natúrangyal weboldalának felülete is nagyon tetszik, mert rögtön azzal fogadnak, hogy ki tudom választani a bőrtípusomat és ennek megfelelő termékeket ajánlanak. A választék egyre bővül és kizárólag vegyszermentes natúr kozmetikumokat tartalmaz. Szóval új kedvencem van :)


Amiket vettem:

Faith in nature -Aloe vera és teafa folyékony szappan
Calena - Álom kézkrém
Logona - Aeg Protection szemápoló krém
Farfalla illóolajok - gyömbér és manuka méz
Sante - Anti stressz maszk

és amit ajándékba kaptam: Dr. Haushka arctej minta

Nemsokára beszámolok a rendelt termékekről, a Calena kézkrémmel fogok kezdeni :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...