2014. december 29., hétfő

theBalm Schwing szemhéjtus teszt


A theBalm termékeket már pusztán a csomagolás miatt is lehet szeretni, de a mókás külső egyébként kifogástalan minőséget takar. Szerencsére már az Iparfüméria is forgalmazza a theBalm termékeket, ráadásul verhetetlen áron, úgyhogy sokkal könnyebb hozzájutni mint korábban. Erről a tusról külföldi youtube bloggereknél hallottam először, azóta kerestem az alkalmat hogy lecsapjak rá. Úgy tűnik aki csak kipróbálja az mind a kedvencei között tartja számon.


Ez egy csodás mélyfekete folyékony szemhéjtus, ami gyorsan szárad, gazdag matt fekete színre és hosszan tartó. Akiknek még sosem sikerült semmilyen termékkel elérniük az igazán precíz tusvonalat, ezzel nekik is fog. Az a helyzet, hogy ehhez képest nekem is csak halovány próbálkozásaim voltak. Most érzem úgy, hogy végre nagyobb kedvem van a tusvonalhoz, bevallom eddig nem jeleskedtem benne túlzottan.
Szupervékony és tökéletes az ecset, a festék meg szinte magától rámászik a szemekre. Ez így most viccesen hangzik, de aki kipróbálja érteni fogja egyből, mire gondoltam :)


Íme az ecset, hihetetlenül szép munkát lehet vele végezni. Nagyon vékony és hihetetlen precíz vonalat lehet húzni, teljesen egyenletes felvitellel.


Ez pedig egyetlenegy kis húzás az ecsettel, szupergazdag szín! Én a hétköznapokban gyakran szoktam a szemhéjam külső-felső részét tussal kiemelni, ezzel elég egy-egy húzás és pár másodperc alatt máris kiemeli a tekintetem.

Amit még fontosnak tartok megemlíteni, ha valakinek kicsit rejtett szemhéja van mint nekem ( vagy mint Blake Lively-nak...:) - akkor biztosan előfordult már vele hogy a gazdag, krémes tusvonala szépen rányomódott a mozgó szemhéj feletti részre egy idő után. A theBalm Schwing tussal eddig sosem jártam így!

Amint megszáradt - nagyon gyorsan - extra tartós lesz, és nem mozdul a helyéről. Kivéve ha sírsz, esőben vagy hóban sétálsz - szóval nem vízálló. Viszont a szemhez kíméletes, parabénmentes és nem tesztelték állatokon.

Összetevők:

water ((aqua) eau), alcohol denat., glycerin, pullulan, disodium coco-glucoside citrate, hectorite, xanthan gum, citric acid, sodium hydroxide, sodium dehydroacetate, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), ferric ammonium ferrocyanide (CI 77510).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...