2014. november 11., kedd

Max Factor Fantasy Fire lila homoklakk fölött


Ideje elővenni ezt a kis csodalakkot, ami kimondottan arra teremtődött, hogy más lakkokat bolondítsunk meg vele. A Max Factor Fantasy Fire gyakorlatilag Clark Kentből Supermant varázsol, szinte bármilyen lakkra kenjük is rá :)


Most én a Garbiella Salvete Stars kollekció lila homoklakkjára kentem fel egy réteget és tényleg csodás lett a végeredmény. A texturált lakk és az ezer színben pompázó Fantasy Fire szuper páros!



Ha egynél több réteget kennék fel, akkor erősebb lenne a színjátszó csillogás és simább a felület, éppen csak átsejlene a homoklakk. De nekem most ez a finis tetszett igazán, legközelebb kipróbálom több rétegben is.



Hát nem gyönyörű?? :)


3 megjegyzés:

  1. Nem voltál tegnap véletlenül állásinterjún? :D Egy csajnak ugyanilyen volt a lakkozása és azon agyaltam,hogy vajon mivel varázsolta ezt a szépséget :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem :) Tegnap este otthon készítettem, ma reggel meg a napsütésben fényképeztem. De ezek szerint van egy lány valahol akivel körömlakkban napra pontosan egy rugóra jár az agyunk :D
      Az is lehet hogy neki valami spéci lakk volt ami egyben tudja ezt a hatást, de ha van otthon bármilyen sötétebb homoklakkod meg Fantasy fire lakkod, próbáld ki, mert tényleg nagyon szép!

      Törlés
  2. Hú, az is nagyon szép! Color Club lakkokkal kapcsolatban le vagyok maradva....be kéne hoznom :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...