2014. november 5., szerda

BrushArt ecsetek - kedvező árú kezdő ecsetkészlet

Először csak egy kis kabuki ecsetem volt a Brushart-tól, de azzal nagyon meg voltam elégedve. Puha, de tömött, már több mint egy éve használom és nem hullatja a szálait, az árához képest egyszerűen remek minőség. Ezért gondoltam, hogy érdemes megvásárolnom ezt az ecsetkészletet az Iparfüméria webáruházból 5.500 Ft körüli áron.
Elegáns fekete tokban érkezik, viszonylag kis helyet foglal, utazáshoz is szuper. Az ecsetek szintetikus szőrből vannak, de puhák és jól lehet velük dolgozni. 

Íme a szépen elrendezett ecsetek még a védőtokban.


Ez a púderecset nagyon finom puha és viszonylag tömött is, bár én nagyobbat szeretnék majd ennél és rövidebb szőrűt.


Ez egy korrekt pirosítóecset, szintén isteni puha


Ezt a lapos pirosítóecsetet én inkább kontúrozáshoz fogom használni


Ez egy viszonylag nagyméretű ecset, amivel leginkább a satírozást tudnám elképzelni, de szerintem szem alatti korrektor felvitelére is jó lesz


Ezzel egész szépen lehet majd a szempillák tövébe festéket felvinni, illetve a mélyítővonal árnyékolásához is kitűnő


Ez a tökéletes méret satírozáshoz, ezt fogom használni a színek tompításához


Ez egy picivel kisebb méretű, szintén szemhéjpúder felviteléhez


Ez meg egy nagyon kis tömött, pont megfelelően ívelt szemöldökformázó ecset



Ajakecset, kicsit nagyobb méretű mint amit megszoktam


A két ajakecset közül azt hiszem inkább ezt a kisebb méretűt fogom használni


Ezt ajakkontúr helyett én inkább tusvonalhoz fogom használni mert pont megfelelő lenne hozzá, nem túl puha, van tartása



Ez elvileg pillákhoz való, de annyira jó hogy kicsit meg van görbítve, így tökéletesen kézre áll szemöldök formázáshoz is

Egyelőre nagyon jók a tapasztalataim ezzel a készlettel, nem hullik, egyedül a púderecsetnél itt-ott pár szál félreáll egy kicsit, de nem zavaró. ( Én mondjuk púderezni egy kis kabukival szoktam, úgyhogy van esély hogy ezt is inkább bronzosító ecsetnek fogom használni.)

De a lényeg, hogy alapozó ecseten kívül tényleg minden van benne amire egy smink felviteléhez szükség van és a minősége szerintem jobb mint a hasonló áron kapható ecsetkészleteké. Én egyszer beruháztam egy kb. ennyibe kerülő készletbe még régebben, nem is emlékszem a márkájára vagy hogy volt-e neki, de az meg sem közelítette a BrushArt ecseteket...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...