2014. október 3., péntek

Heti Miegymás


Hetidekor - Nagyon jópofa kaspókra bukkantam a neten, van köztük olyan amit házilag talán meg is lehetne valósítani. Azt bírom az ilyen extra virágtartókban, hogy egy tök szimpla virág is eszméletlen jól mutat bennük!


Ez a kedvencem, pozitív hozzáállás ami néha kell a növényeimnek...Szerintem dekorfilccel bármely jóárú kaspóból készíthetek ilyet.


Itt nem is annyira a kaspó tetszik, hanem maga az ötlet - ezek falra akasztható edények és csak bizonyos fajta növények telepíthetők bele, mint a képen látható Tillandsia


Ilyen réz vagy bronz kaspókat meg már régóta szeretnék

Hetifashion - pár megkapó őszi összeállítás a kedvenc personal style blogjaimról


A táska, a csizma, a pulcsi, a nyakláncok rétegezése, minden patent! Sincerelyjules


Ehhez mondjuk én szandál helyett már bokacsizmát vennék, de mindenképpen ütős őszi outfit. leblogdebetty.com


Az a szürke ruha nagyon tetszik, pompás és letisztult a fehér tornacipővel, fekete körmökkel és némi ékszerrel . Wewhorewat



Nagyon sikkes kismama look a clamour4glamour bloggerinájától

Hetifinom - Most pedig garázdálkodjunk kicsit az almás receptek között mert én személy szerint el vagyok árasztva almákkal és azt sem tudom már mit kezdjek velük.




A Paleobrigi oldalon találjátok a receptet, ehhez a nagyon könnyen elkészíthető paleo almás kekszhez


Szimpatikus, szintén paleo almás-mákos palacsinta PocakPanna oldalán


Ez meg itt az almás cobbler, nyamma. Ízbolygó oldalán találjátok a receptet.



az már az én személyes problémám, hogy ha ezeket mindent megcsinálom, még mindig van vagy tíz kiló almám...:)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...