2014. október 13., hétfő

Glamour napok szösszenetek és haul

Azért az egy érdekes hangulat amikor már dél körül elindulsz otthonról és este háromnegyed hatkor még a Teszkóban loholsz négy díszpárnával megpakolva ....... holvannakacsajok, holakosár, holvagyok, mikezekapárnák?? Tényleg lehet. Vérszemet kapni. Meg vásárlási lázat. Lassan az, hogy a Glamour napokon elmegyünk vásárol(gat)ni teljesen szokásunkká válik. Mint ilyen időről időre visszatérő esemény persze kitermeli a jellegzetes helyzeteket, érdekességeket is. Ezek közül megosztanék pár töredéket, életképet, mielőtt bemutatnám a szerzeményeket:

H&M, sor a próbafülkénél, sor a pénztáraknál, sor a sornál, sor a mindenhol, ha kiállsz egy sort akkor azt csak azért álltad ki, hogy utána első lehess aki beáll egy másik sorba...csömör, feladom, nem próbálok, nem fizetek, de, de mégis, ez azért kell, ez meg azért, ezt majd otthon felpróbálom, mellettem egy lány már egész intim jellegűen próbál simán egy állvány mellett, kettővel odébb meg kuponokat keresgélnek és tépkednek, mögöttem az egyik sorban egy fiú a barátnőjének: Én ezt nem bírom, nem bírom, szétvet az ideg érted?? Nem állok többet sorban! - de azért persze marad, fújtat mint egy bika :)

Reserved próbafülke - először is túl erős a fény, itt mindig eszembe jut hogy ismét be kell jelentkeznem kozmetikushoz..másrészt úgy mordulnak utánam, hogy "ketten nem mehetnek be egy próbafülkébe" hogy egyből gyanakodni kezdek, hogy esetleg van egy láthatatlan kísérőm. De azért bemegyünk mindketten, én meg én is.

Elhaladunk a barátnőmmel a Promod mellet:
- Ugye szerinted is furcsa ilyenkor olyan üzletek mellett elmenni ahová nincs kupon?
- Aha, olyan kísérteties...   :))

Bemegyünk azért a DM-be hogy megnézzük, hogy elég sok van-e még abból a szempillaspirálból amit venni akarunk, majd kijövünk, hogy majd később, de persze nem megyünk vissza később.

Szinte semmi olyasmit nem veszünk amit előre kigondoltunk és megterveztünk, viszont abból amit nem is forgattunk a fejünkben egy raklappal hazaviszünk.

 Az összes pénztáros kivétel nélkül furán néz azokra akiknek nincs kuponjuk, de tényleg! :)

Régi beidegződések is előfordulnak:

- Te, hát ilyen blúzok sokkal jobb áron a New Yorkerben is vannak!
- Ó a fenébe, de nem hoztam el a New Yorkeres kuponomat. Neked van??
- Nincs kupon a New Yorkerbe.
- Akkor ma nem érünk rá oda elmenni.

Tipikus Glamour napi sms-ek, ha esetleg elszakadtatok a csapattól:

- Próbafülkénél vagyok!
- Én ezt nem várom ki, xy-ba átmegyek.
- Ott még nagyobb a sor, visszajöttem.
- Hol vagy?
- Próbafülke!

- Éhenhalok. Merre vagytok?

- Szomjanhalok, vegyetek nekem inni, sorban állok az XY-ban.

- Még megvan a XY kuponotok?? Ellőttem az enyémet de még kéne valami.


Na és akkor lássuk a többórás ámokfutás végeredményét:



F&F, F&F Home, H&M, Douglas, Calzedonia


Ezt a kardigánt már jó rég kinéztem magamnak, így 5.990 helyett, 4.790 Ft-ért lehetett megkapni


A Teszkóban az a kellemes meglepetés ért, hogy az összes díszpárna eleve 30%-al olcsóbb volt és ebből még lejött a kuponnal 20%....a képen látható párnák között volt olyan ami így csak 900 Ft-ba került!


Ez a kellemes kis nadrág a H&M-ben 3.990 helyett 3.190 Ft volt


Jópofa szabású szoknya 6.990 helyett 5.590 Ft szintén H&M


Ez a pöttyös harisnya szintén nagyon kellett :) 2.495 Ft-ból jött le a 20% a Calzedoniában


Beyu holografikus fedőlakk a Douglas kínálatából 1.494 helyett 1.195



Ez a gyönyörű Artdeco rúzs 4.700 Ft helyett volt 3.760, Douglas

A nagy képen még van egy F&F lakk oxford cipő amit elfelejtettem külön lefotózni, az 5.000 helyett volt 4.000, ilyesmit is már régóta kerestem és egyébként. Valamint valahol kéne lennie még egy tutiszuper fülbevalómnak ami valahol a szatyrok univerzumában rejtőzik valamelyik barátnőmnél, próbálom kideríteni pontosan hol...:))







2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper dolgokat sikerült beszerezned, a párnák különösen tetszenek! ;-)
    A bejegyzés hangulata pedig tökéletesen visszaadta a Glamour-napi őrület hangulatát... Klassz bejegyzés lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nóri! :) Próbáltam visszaadni azt a hangulatot valamennyire, ez tényleg egy imádnivaló felfordulás úgy ahogy van :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...