2014. augusztus 23., szombat

Heti Miegymás


Hetidivat - Egy kicsit feltérképeztem mi jön be nekem az őszi kollekciókból illetve mik azok a holmik amiket én is el tudnék képzelni a mindennapokban:


A Dolce & Gabbana őszi kollekciójából nagyon tetszenek ezek a hímzett, díszített kabátok, simán el tudnék képzelni valami hasonlót őszre


A Guccinál teljesen lenyűgöz a fekete bőr és szövet ízléses kombinációja, na meg szenzációs ékköves részletek



Az Armani Privé kollekció jól szabott kabátkáiból bármelyiket elfogadnám :) 


Hetilakk - Ha már kollekciók, akkor érdemes egy pillantást vetni rá, hogy milyen körömlakkokkal kápráztatnak el idén ősszel minket:


Leginkább a Zoya lakkok tetszenek gyönyörű natúr és elképesztő csillámos árnyalatok, nem is nagyon tudnék választani....mind kellene! :)


A China Glaze All Aboard kollekciójában is vannak olyan lakkok amik tudnak újat mutatni, ezektől simán kedvet kap az őszhöz az ember :)




Az Essence Aquatix kollekciójában is lesznek izgalmas darabok, sejtelmes kis vízalatti derengések és mindenfélék - az utolsó négyet már tenném is be a kosaramba....











2 megjegyzés:

  1. Az utolsó fekete kabát nagyon tetszik, és a lakkok közül is jöhetne néhány, mondjuk a CG Conduct Yourself-je és Loco Motive-ja, meg az essence kékjei :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most voltam a Müllerben, álmodozva néztem az Essence pultot, próbáltam ezeket odaképzelni....:))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...