2014. július 3., csütörtök

5 nyári sminkötlet amit érdemes kipróbálni!



Ha valamikor, hát nyáron érdemes egy kicsit kimozdulni a komfortzónádból, ilyenkor megengedhetsz magadnak kicsit lazább, vagányabb, színesebb, merészebb dolgokat. Meg fogsz lepődni majd a bókokon és elismerő pillantásokon :) Persze nem arra biztatlak hogy applikálj szegecseket a homlokodra vagy fesd lilára az egész hajad, csak néhány apró kikacsintásra a mindennapi rutinból. Íme néhány ötlet ami veszettül tetszik nekem idén nyáron, mit szóltok?


1. Égszínkék, türkiz vagy zöld szemfesték



Ajánlott termékek: L'oreal Infallible szemfesték Endless Sea vagy Innocent Turquoise


2. Élénk szín az alsó szempillasor tövében



Ajánlott termékek: bármelyik élénk színű Maybelline Color Tattoo - pl. Turqoise Forever


3. Csillámos tusvonal




Ajánlott termékek: NYX Aqua Luxe csillámos tusok


4. Élénk vörös vagy korallszín rúzs némi arany csillogással




Ajánlott termékek: kedvenc vörös vagy korall rúzsod és némi arany pigment


5. Fényes, ezüst szemfesték 



Ajánlott termékek: Maybelline Color Tattoo Eternal Silver



Képek forrása: Pinterest

4 megjegyzés:

  1. A második és az utolsó tetszik a legjobban, azokat szoktam is viselni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másodikat én is szoktam, türkizzel és kékkel próbáltam eddig és nagyon szépen kiemeli a tekintetet :)

      Törlés
  2. az első mennyire szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így egy kis arannyal feldobva még szebb ez a szín :) Nekem barna szemem van, de ahhoz is egész jól mutat.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...