2014. június 27., péntek

Nuxe Merveillance Fluide



Normál és kombinált bőrre való könnyű nyári arckrém a Nuxe-tól. Hidratál, mattítja az arcbőrt és segít a mimikai ráncok feltöltésében. Ahogy a Nuxe termékektől megszokhattam telistele van természetes összetevőkkel, gyógynövényekkel és nem tartalmaz parabéneket. Szerettem volna egy olyan arckrémet ami segít harcolni a ráncok ellen, de nem zsíros és nehéz - és ráakadtam erre a csodás krémre ami elképesztően könnyen beszívódik és ráadásul tényleg rendesen, tartósan mattosít. Az Iparfüméria áruház kínálatában  kapható 8.690 Ft-ért, a fenti képre kattintva tudjátok megrendelni.


Hyaluronsavas gömböcskékkel hidratál és szuperhatékony növényi kivonatokkal feltölti a ráncokat. ( Althea gyökér, mimóza és körömvirág, növényi olajok ). Én reggelente használom a megtisztított arcbőrre, szinte primernek is jó ha nagyon sietek, mert tényleg pikkpakk beszívódik és azonnal szebb lesz tőle a bőröm. Inkább egy nagyon könnyű krém mint fluid, az én kombinált bőrömhöz egyszerűen tökéletes. Nagyon friss és hidratált lesz tőle az arcom és nekem úgy tűnik hogy az éjjelre használt arcolajjal együtt tényleg minimalizálja a mimikai ráncokat. Néha napközben tükörbe nézve a két szemöldököm között szoktam felfedezni undok kezdődő ráncokat, de mióta ezt használom egyáltalán nem szembetűnő. Valószínű hogy a kitűnő hidratáló hatásnak is köszönhető hogy napközben szinte feltölti a bőrt.


Az összetevők 81%-a természetes eredetű, azért ez megnyugtató :)


Nagyon mutatós és praktikus üvegben van, pumpás adagolóval.


Összességében az a véleményem róla, hogy nyárra kiváltképp tökéletes mert gyorsan beszívódik, kitűnően hidratál, megszünteti a fénylő arcbőrt és közben ránctalanít is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...