2014. június 11., szerda

Júniusi Pixibox - Ultimate Pixiness!


Én azt mondom, ez igen! Ebben a dobozban tényleg minden van ami a nyárhoz kell és külön öröm hogy tele van esszenciális travel size termékekkel, amiket majd be lehet pakolni a nyaraláshoz. Nagyon jó kis összeállítás lett, a napvédőtől a sminklemosóig minden van benne, ráadásul az összes márka kedvemre való.


A doboz tartalma:

La Roche-Posay Hydreane krém 15 ml - travel size
La Roche-Posay micellás arclemosó 50 ml - travel size
La Roche-Posay Anthelios napvédő SPF 50 3 ml - minta
China Glaze körömlakk 14 ml - teljes kiszerelés ( nálam Isle See You Later )
Artdeco rúzs - teljes kiszerelés ( nálam a 115-ös árnyalat )
Olay Essentials Complete Care hidratáló SPF 15 50 ml - teljes kiszerelés
Kerastese Cristaliste sampon 10 ml, balzsam 10 ml és pakolás 150 ml - minták
Prada Candy parfüm minta 1,5 ml



Prada Candy parfümminta - ennek nagyon örültem mert ez a parfüm olyan volt számomra, hogy nem tudtam eldönteni hogy megvegyem-e vagy ne, hogy nem lesz-e túl édeskés rajtam a nap végére - így most alaposan ki tudom próbálgatni :)


Na és ez, hát mi ez ha nem csodás? Imádom az Artdeco sminkcuccait és ráadásul ez a szín....Elragadó!


Mondanom sem kell, hogy pont kifogytam a nappali krémemből, erre a Pixiboxban van egy teljes kiszerelés.


Ennek a napvédőnek nagy hasznát fogom venni, megy is be a táskámba, kis helyen elfér, bármikor előkaphatom és bitang UV védelmet biztosít


Nagyon kedvelem a La Roche-Posay márkát de ilyen arclemosót még nem próbáltam tőlük, itt az ideje


Kerastese minták, juhhéj! Ez azért szuper mert a legutóbbi elutazásnál szépen tönkrezúztam a hajam a mindenféle mintákkal amiket összevissza kevertem: ilyen sampon, olyan balzsam, pakolás semmi...de most lesz egy komplett professzionális hajápoló szettem amit nyaraláskor elvihetek magammal.


Ez a körömlakk ígéretesnek tűnik, ráadásul a China Glaze márkát még csak mostanában ismertem meg, úgyhogy minden újdonságnak örülök tőlük


Hát ez meg már eleve az egyik kedvenc BB krémem mert remekül hidratál és nagyon könnyű és így lesz belőle egy utazó méretem

Összességében azt kell hogy mondjam hogy ez már megint nagyon megérte, hiszen a teljes kiszerelésű termékek amiket belepakoltak, simán meghaladják a csomag árát és ne felejtsük el, hogy ebben az árban a szállítás is benne van! Szóval ez most nálam nagyon jó helyezést ért el és örülök hogy megrendeltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...