2014. június 23., hétfő

Első nyári leárazás haul


Mindig elámulok azon, hogy még jóformán el sem kezdődik a nyár és már indulnak keményen a leárazások. Ilyenkor első körben majdnem mindig felsőket veszek, mert az első amivel szembesülök, hogy " Nincs elég pólóm...!!" Most például amiatt támadt hiányérzetem, hogy nincs elég ujjatlan pólóm, meg nincs elég színes :) Gyakorlatilag tele vagyok fekete, meg fehér pólókkal - igen, hajlamos vagyok ezekből a színekből feltankolni.


Ezt a nyomott virágos crop topot a New Yorkerben vettem 1.500 Ft-ért ( crop topokból bitang ott a választék, ha valaki ilyeneket keres kellemes áron akkor irány a New Yorker )


Ezt a vibrálóan kék pólót a Promodban 3.000-ért


Ez a púderszínű csipkerátétes top szintén 1.500 Ft volt a New Yorkerben


Ez 1.500 Ft volt szintén a New Yorkerben, de ezt már megbántam mert olyan a szabása hogy valahogy furán csúszkál rajtam ( ha ezt néztétek ki magatoknak, azért próbáljátok fel mielőtt hazaviszitek )


Ez a gyönyörű korallszínű póló szuper anyagból van és 3.000 Ft volt a Promodban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...