2014. április 8., kedd

Vichy teint Idéal alapozó teszt


Annyira sok jót hallottam már erről az alapozóról, hogy nekem is ki kellett próbálnom. Kiválasztottam a bőrtípusomnak megfelelőt, kombinált bőrre a Fluide verzió való, ezen belül az Ivory árnyalatot, ami a legvilágosabb. A mostani még kissé sápadt bőrszínemhez ez passzol leginkább. 
Ezen kívül száraz bőrre a Teint Ideal krém ajánlott, valamint kapható Kompakt változatban is.
Nem elég hogy sok helyen azt olvastam hogy ez egy remek alapozó, ráadásul 20-as fényvédő faktorral védi a bőrünket és még ezen felül az Iparfüméria oldalán jelenleg akciós 5.250 Ft-os áron lehet hozzájutni ( ami 750 Ft-al kevesebb mint az ajánlott fogyasztói ár, úgyhogy nem rossz bolt :)



Amit ígér: liquid light technológiával ragyogó hatás, egységes arcszín, természetes és 14 órán át tartó fedés. Az biztos hogy tényleg tökéletesen természetes a hatás és több munkanapon is teszteltem a hosszan tartó fedést is, gyakorlatilag délután is ugyanúgy a helyén volt minden mint reggel. Bár azért majd melegebb napokon újra letesztelem hogy akkor hogyan teljesít.
Nekem nagyon szépen egységesítette a bőrömet is, a pirosodásra hajlamos részeket is kordában tartotta és a bőrhibákat is szépen eltünteti, a pórusokba nem ül bele. Teljesen egyenletessé és bársonyossá teszi valóban a bőrfelszínt.
Ragyogóvá nem igazán tette az arcomat, gondolom a kombinált bőrre való terméknél ez annyira nem is kell, nekem teljesen megfelelt az a fedés, érzet és textúra amit tapasztaltam. Az eddig próbált alapozók között nálam elég jó helyet foglal el, elégedett vagyok vele.


Praktikus pumpás adagolója van, az ilyeneket nagyon szeretem. 


Szuper a textúrája, nagyon könnyű, kellemes! Tényleg lélegzik alatta a bőröm, egyáltalán nem fullasztó vagy maszkszerű. Nagyon folyékony állagú, én úgy vittem fel hogy a kézfejemre nyomtam belőle és ecsettel oszlattam el.




1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...