2014. április 29., kedd

Saloos - Mojito Biopeeling


Ha rövidre kéne fognom azt írnám csak, hogy ez a legcsodálatosabb bőrradír amit valaha használtam. Először is tényleg, konkrétan, igazán mojito illata van, pedig az ilyen citrusillatoknál könnyű megcsúszni valamilyen kellemetlen irányba. De ettől jóformán megkívántam zuhanyzás közben a koktélt :)
Tényleg nem voltak különösebb elvárásaim, gondoltam egy jó kis frissítő bőrradír, milyen szuper, kicsit felkészítem a bőröm a tavaszra-nyárra. De már attól elcsodálkoztam, hogy ez tényleg rendesen radíroz, erősen, alaposan - nem is javaslom az érzékeny dekoltázs területére például. Ez valóban arra való hogy eltávolítsa az elhalt hámréteget a szárazabb területekről, illetve hogy felélénkítse a vérkeringést például a narancsbőrös részeken, ugye. Én most a combokon és a lábaimon használtam. 
Amitől meg igazán meglepődtem az volt, hogy nagyon bársonyos lett tőle a bőröm a benne található olajaknak köszönhetően. Gondoltam biztos van benne valami jófajta olaj ( mondjuk egyféle) . Aztán megnéztem a dobozát és hát igazi nagyágyúk vannak benne: makadámia és szezámolaj, napraforgóolaj, mandulaolaj. Nem csoda hogy sosem volt még ilyen puha a lábam egy bőrradírozás után sem.


Mojito illatú csoda egy kis üvegcsében


Az állagán is látszik hogy természetes, használat előtt az ujjunkkal érdemes egy kicsit elkavargatni


Erős szemcséjű, nagyon hatékony testradír. Ha valaki szeretné a lábait nyár-kompatibilissé tenni akkor mindenképpen ajánlom, nem beszélve arról, hogy a test egyéb részein is jó szolgálatot tesz egy kis bőrradírozás, az általános felfrissülésről már nem is beszélve. Ha valakinek nem jön be a mojito, kapható még levendula, csokoládé és rózsa illatban is. A Saloos termékcsalád az Iparfüméria webáruházban elérhető és rengeteg egyéb kozmetikumot lehet kapni tőlük ( pl. bio ricinusolaj, ligetszépe olaj, kókuszolajas termékek stb. )

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...