2014. április 4., péntek

Pillantás a kulisszák mögé - Rimmel és Rita Ora együttműködés

Már korábban lehetett hallani róla, hogy a Rimmel következő kollekciójának arca Rita Ora lesz, aki híres izgalmas stílusáról és feltűnő sminkjeiről is. Én mindenképpen ütős dekorkozmetikum skálára számítok, szerintem még egy fokkal vagányabb és merészebb lesz mint a korábbiak. Íme néhány fénykép a reklámkampány előkészületeiből:


Azt sejtettem hogy lesznek majd gazdag, mély, vibrálóan vörös és korall rúzsok, azt hiszem ebben nem fogok csalódni


A stílus alapján szexi, csábos és modern irányvonalra számíthatunk. Ha megnézitek a manikűrt a képeken, mindegyik körmön más szín van és őszintén szólva mindegyik szín csodás....! Nekem a sötét és a világosabb kék is nagyon bejön, azokra biztosan szert fogok tenni. A képeken itt-ott feltűnő rúzsceruzák meg pláne izgalmasnak tűnnek, azokból egy marékkal is be tudnék vásárolni! Mostanában úgyis nude túltengés van nálam, nyárra nem ártana némi élénkség.
Szóval én csupa jóra számítok, amik remélem mielőbb elérhetőek lesznek a drogériák polcain! :)




2 megjegyzés:

  1. A lakkok amiket eddig láttam, azok nagyon tetszenek :) Mondjuk én mindig azokat nézem meg az új kollekciónál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen én is feltöltöm majd a raktáramat néhány nyári színnel ( még szerencse hogy a körömlakkok kis helyen is elférnek....:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...