2014. április 18., péntek

Húsvéti dekor - Nálunk


Idén a Tchibo-ban vettem ( igen, igen nem kávét ) ilyen pöttyös tojásdíszeket, ezeket aggattam a barkákra


Ezt az ötletet egy kedves barátnőmtől lestem el, aki hasonló jellegű mohás-kővirágos tavaszi asztaldíszt készített. Virágnagykerben vett zacskós mohaféle, néhány karácsonyi ( most húsvéti ) kristálydísz, ezüstgömböcskék ( Kik diszkontban a leárazott cuccok között találtam ) és egy kerámia illatosító rózsa amire bármiféle illóolajat csöpögtethetek.


Ez itt pedig Riadt Tekintetű Nyúl, a Kikából ( nem csodálom hogy riadt mert egy nagyon ijesztő hosszú magas nyúl mellett volt kitéve )


Rezgő és boglárka - kicsit ódivatúnak hat, de nekem szívmelengető :)


Ha valaki a natúrhúsvétra bukik, akkor ajánlom a viharolcsó fatojásokat hobbiboltból és hozzá a Müllerben vettem egy doboz tollat ( valósznű ezt is lehet dekor és hobbiboltokban kapni )


Moha a kertből! Férfim felszedte én meg elültettem minikapszlikba és kaspókba


Kis fatálcán ( Müller ) kis kosárkában ( nem emlékszem honnan ) a fatojások és tollak, plusz kávéscsészében egy kis moha és egy gyertyatartó bézs gyertyával

Nagyon szép húsvétot kívánok minden kedves olvasómnak, finomságokkal, pihenéssel, jókedvvel, locsolkodással vagy locsolkodás előli bujkálással! :)))

4 megjegyzés:

  1. Nekem a tojásdísz a barkán tetszik a legjobban, szeretem az ilyen és ehhez hasonló hagyományokat. Idén én a család férfi tagjainak kicsit mással készültem, szuper egyszerűen kivitelezhető, és még az anyukám is kért belőle egyet, amikor meglátta: mosolyrecept.blogspot.hu
    Üdv, Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, nagyon édes!!! Jövőre én is készítek ilyet :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a dekoráció :) Az asztal dísz nagyon tetszik :)
    Boldog Húsvétot :) !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Neked is Boldog Maradék Húsvétot! :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...