2014. április 25., péntek

Heti Miegymás


Van egy csomó dolog amit szeretnék veletek megosztani a termékteszteken, manikűrökön és egyebeken kívül: apróságok, cikkek, ötletek, grafikák, fotósorozatok, könyv, zene és filmajánlók, programok, érdekességek szép holmik, mindenfélék. De ezek nem mindig kívánnak külön posztot. Ezért úgy gondoltam, hogy Heti Miegymás néven indítok egy rovatot ezeknek a miegymásoknak, többnyire péntekenként, de szétszórtságom okán ebből lehet akár másik nap is, sőt magamat ismerve akár a hét nyolcadik napja is :) Szóval ilyen hírmorzsák, linkajánlók, receptek, idézetek, bármi, ami legalább annyira megragadja a figyelmemet, hogy azt feltételezem másokat is érdekelhet. Úgyhogy miegymásokra fel! Jöjjön akkor az első ilyenünk:

Ezt egy cetlire írtam fel még vasárnap és a farmerzsebemben találtam meg ma: Katerina Plotnyikova. Annyi rémlett csak hogy valami szenzációs fotókat készít. Természeti környezetben embereket és állatokat fotóz, mármint vadállatokat akiket idomárok segítenek a beállításoknál, gyönyörű és izgalmas képek szerintem, kicsit olyan sosemvolt paradicsomi állapotot idéznek fel, de mégis van bennük valami nagyon, nagyon finomra hangolt melankólia. A képre kattintva láthatjátok a többi fotót is:



Az Etsy meg az egyik kedvenc oldalam nézelődésre, kétszer már vásároltam innen ajándékot másoknak, de magamnak is tudnék ezt-azt...Kicsit olyan mint a magyar Meska csak itt még sokkal több elragadó holmi van. Nagyon tetszenek az érdes felületű köves gyűrűk mostanában, ha etsy-n beírjátok a keresőbe hogy "druzy ring" rengeteg ilyesmit találtok:


Imádom az illusztrációkat, grafikákat is és néha olyan lenyűgöző alkotásokba lehet botlani a neten, hogy csak ámulok. Például ez az ami csodálatos a világhálóban, hogy olyan művészek munkáit ismerhetjük meg akikre egyébként sokkal kevesebb esélyünk lenne rátalálni. Shaun Tan világa kicsit oldschool science fiction, kicsit meseszerű de abszolút magával ragadó. Gyerekkoromban a Galaktikákat lapozgatva láttam hasonló rajzokat. Az alábbi kép a The Arrival című könyvből való, rákattintva a művész oldalára juthattok ahol a többi illusztráció is megtekinthető.



Húsvétkor epres tiramisut készítettünk, de persze olyan finom lett, hogy elfogyott mielőtt a fényképezés egyáltalán szóba jöhetett volna. Úgyhogy próbáltam az általam kedvelt gasztroblogokon találni hasonlót, én azt mondom amíg tart az eperszezon érdemes minél többféle finomságot elkészíteni ebből a csodás gyümölcsből. Végül Piszke blogján találtam hasonlót, ő szintén tojás nélkül készítette el, ahogy mi is. Nyami, ha még nem mondtam volna.


2 megjegyzés:

  1. Tetszik az illusztráció. Kérdezted a fehér mécsestartókat. Még tavaly vettem a Kikában. Biztos mostanában is van valami hasonló...xx Eszter

    www.shineonsilver.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, benézek majd a tavaszi dekorok közé, biztos találok valami hasonlót! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...