2014. április 10., csütörtök

Fail - Artdeco Anti Aging BB Cream


Vannak előnyei ennek a BB krémnek. Szeretem az Artdeco márkát, általában kifogástalan minőségű dekorkozmetikumokat készítenek. 15-ös fényvédőt tartalmaz. Anti-Aging összetevőket is. Olajmentes is. Valakinek biztosan jó, például akinek eleve tökéletes a bőre, vagy színezett napvédőre vágyik.  Nekem sajnos nagyon nem vált be. A textúrája valóban könnyű, olajmentes. De egyszerűen kihangsúlyozza a pórusokat, annyira, hogy örülhetek ha nem ad mindegyiknek külön nevet. Nem tudom, ez hogy lehetséges egy BB krémnél de ez van. A ráncokba annyira nem ül bele, talán a könnyű formulájának köszönhetően, de az arcom egyszerűen....ehhh. Szerintem összességében a hatás nagyon mű, nagyon elfuserált. Sokáig próbálkoztam vele, kevertem korrektorral, különböző primereket vittem fel alá stb. De egy BB krémet ne kelljen már turbózni, annak pont az a lényege hogy ad egy kis könnyű fedést, korrigál néhány problémát. Nem pedig az, hogy okoz plusz egy problémát amitől egész nap rossz lesz a komfortérzetem ha tükörbe nézek. Tény hogy a bőrömet nem irritálta, nem lettek pattanásaim tőle. De ez a pórus-rivaldafény, hát ez nekem sok. Egy ennél sokkal olcsóbb BB krémmel ügyesebb a végeredmény. Sőt az összes ennél olcsóbb BB krémmel.


Úgyhogy alapvetően tág pórusú, kombinált bőrre nem javaslom, szerintem az próbálkozzon vele akinek pórus gondjai amúgy nincsenek. De hogy a pozitívumait is kiemeljem:  tényleg egy könnyű vizes bázisú, olaj-, parabén és illatanyag mentes BB krém. Anti-aging összetevőket tartalmaz, hidratál, bőrfeszesítő hatása van. A bőrszínt  valóban egységesíti és nagyon tartós, ezzel nincs gond.


Két árnyalatban kapható: Warm beige és Pink beige. 

Ez egyébként tényleg az első Artdeco termék amivel gondom volt, az összes többi amit próbáltam tőlük kifogástalanul teljesített ( korrektor, púder, szemhéjpúder, szájfény, körömlakk ) - szóval a márkának továbbra is nagy híve vagyok, de ez sajnos nem jött be. Közületek próbálta valaki? Van akinek esetleg bevált?

2 megjegyzés:

  1. Nekem volt egy, de nagyon sötét volt így ajándékba adtam DjKatynak, mert neki nyáron szép barna bőre van, és passzol majd hozzá; ) de most elbizonytalanodtam hogy rosszat adtam neki....sajnálom hogy nem vált be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szép bőre van akkor nem lesz gondja vele:)) Csak hát nekem bizonyos bőrhibákat nagyon kihangsúlyozott. Majd megkérdezzük, hogy vált be neki, lehet hogy nála meg szupermód viselkedik :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...