2014. április 13., vasárnap

Esküvői készülődés - Inspiráció - Frizura


Abban biztos vagyok hogy valamiféle nem túl merev kontyot akarok, valami romantikus-bohókás-bájos-kicsitkócosat, úgyhogy többször írtam le az elmúlt hetekben azt hogy "messy bun" mint a nevemet :) A hajam barna, vékonyszálú, rakoncátlan, középhosszú, enyhén lépcsőzetes és jelen pillanatban épp mennyeien kókuszillatú a Dabur kókuszolajtól ( kezdem ugye a hardcore ápolást és megnövesztem amennyire csak tudom )


Ez a frizura is nagyon tetszik, sőt, ez igazi befutó nálam


Ez már egy kicsit túl stepfordi feleséges, de azért még bevállalnám. Vajon van nekem ennyi hajam??


Ehhez szintén kevés a hajam, de tetszik a laza és mégis sikkes látvány


Ez megint egy viszonylag egyszerű de mutatós konty


Ez is egy szép alkalmi jellegű


Ez pedig kellőképpen kócos, de tartok tőle ehhez is jó hosszú és sok haj kell


Ez pedig egy ziláltabb fonatos jellegű


Szintén nagy kedvencem és még az elkészítése is követhető


Valószínű nem oldalkontyom lesz de ez igazán elbűvölő


Ezen még agyalok, hogy virágok legyenek a hajamban vagy valami strasszos dísz












3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket válogattál össze! :) Én is majd valami ilyesmit szeretnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát, rengeteget keresgéltem és tényleg nagyon, nagyon szépek vannak a neten! Már csak az a lényeg hogy sikerüljön valami hasonlóan kócosat, lazát megvalósítani :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...