2014. április 22., kedd

Catrice Crushed Crystals - Oyster & Champagne


Valahogy úgy éreztem, hogy erre a lakkra mindenképpen szükségem van nekem is, igazából ez tetszik a legjobban a Crushed Crystals kollekcióból. Jó kis instant csillogás és a tartósságával is meg vagyok elégedve. Minimum 2 réteg kell, de a 3 sem árt.


Napfénynél ilyen vadállat módon csillog. 


Tele van kisebb és nagyobb csillámokkal, kenésnél kicsit ügyeskedni kell hogy a nagyobbakból is mindenhová jusson.


Ez kicsit homályos lett, de így jobban látszik az aranyló csillogása.


Szóval alapvetően meg vagyok elégedve a finissel és minden egyébbel. 



4 megjegyzés:

  1. Hű, de jól néz ki! Lillától én is megkaptam, bár még nem tudtam milyen alapra kenjem, de na, rajtad nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok! :) Amúgy Anny: No more yellow nudes alapon van, majd azt is külön megmutatom. De lehet vele szépen játszani amúgy, tegnap este készítettem egy ezüst-arany átmenetes manikűrt is vele, meg majd valamikor felkenem sötét alapra is.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...