2014. április 2., szerda

Benefit - Do The Bright Thing - Total Face Makeup Kit



A Strawberryneten fogtam ki akcióban ezt a Benefit készletet és elsősorban a High Beam miatt érdekelt. 

Mini kiszerelésű Benefit termékeket tartalmaz:

That Gal - Brightening Face Primer 7.5 ml
Dandelion pirosító - 3 g
High Beam highlighter - 4 g
BADGal vízállló fekete mini szemceruza - 0.5 g
They're Real szempillaspirál - 3 g



Ilyen vibrálóan színes hippis dobozkában érkezik.


Így helyezkednek el benne a termékek, utazáshoz is nagyszerű, bár én valószínűleg kiszedek belőle ezt azt és csak bedobom a szokott sminkes nesszeszerembe. A pirosítóhoz való ecset egyébként botrányosan ócska, gyakorlatilag használhatatlan, szétnyomorgathatom vele a pirosítót akkor sem veszi fel rendesen.



Ez egy korrekt kis primer, enyhén rózsaszínes tónusú, de a bőrön átlátszó. Szépen kiegyenlíti a bőrt és üdévé varázsolja, teljes áron azért nem venném meg mert rengeteg jó primer van ami ugyanezt tudja, olcsóbban. 


A High Beam viszont tényleg csodás!!! Abszolút megértem a felhajtást körülötte, megfelelő mennyiségben alkalmazva ez gyakorlatilag tündérzselé :) Főleg attól ájultam el, hogy milyen gyönyörűen lehet vele kiemelni a számat ( egy kicsit felülre középre meg egy kicsit alulra középre tettem belőle ) - teljesen természetes a hatás de valahogy sokkal szebb. De az arccsonton is baromi szépen mutat, csak ott nagyon enyhén kell használnom.



Finoman alkalmazva ilyen sejtelmes, szépséges ragyogás érhető el vele.


A BADgal liner szintén korrekt szemceruza, nagyon jól használható, krémes textúra, de nekem nem elég fekete



A szempillaspirál szintén komoly, babaszemeket lehet vele varázsolni, a keféje is jó, minden pillát alaposan be lehet fedni. A They're real gondolom arra vonatkozik hogy annyira felturbózza a szempillákat hogy műszempillának nézik és válaszul elrebegjük, hogy nem, dehogy hát valódiak... Ha így értik akkor ezt meg tudom erősíteni, de tényleg nem tűnik természetesnek hanem igazi durvaütős szempillaspirál. Nagy, kemény, sötét babapillák és kész.


A Dandelion pirosító egy gyönyörű barackos pink, de ejha, tényleg gyönyörű ám! A textúrája kevésbé tetszik, valahogy olyan szárazkás, porosas, de megfelelő ecsettel szépen fel lehet vinni ezt is.

Ha jól emlékszem 4000 Ft körül lett volna akciósan de hűségkedvezmény miatt csak kb. 3.600 Ft-ot fizettem érte. Az eredeti készlet ára 32 dolcsi a Sephoránál. 







2 megjegyzés:

  1. Hű *-* A ceruza nagyon meggyőző. Amúgy nem értem minek csomagolnak ecsetet meg applikátort bizonyos termékekhez, mikor a többségük használhatlan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a cerka faja, meg igazából az összessel elégedett vagyok, de a pirosító ecsetből inkább csinálok nyuszifarkat a húsvéti dekoromhoz :)) A High Beam meg egy álom, ilyenkor kívánom erősen bárcsak simább ( kevésbé tág pórusú ) lenne a bőröm, akkor sokkal jobban ki tudnám használni.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...