2014. április 9., szerda

Áprilisi Pixibox - Tavaszi kincsesdoboz


Megérkezett az áprilisi Pixiboxom, nagyon időben :) Akik megrendelték és még nem kapták kézhez azok óvatosan olvassanak tovább mert sok kép és leírás következik - nem akarom elrontani senkinek a meglepetést!


Először szépen lassan a papirost kezdtem el olvasgatni és egyre nagyobb mosoly lett az arcomon, ugyanis 2 kedvenc termékem is van benne, az egyikből épp kifogytam a másikból pedig olyan színem még nincs. Valamint van benne egy olyan kozmetikum is amit sokáig nézegettem hogy megvegyem-e, de most már nem kell rajta tűnődnöm mert itt landolt a dobozkámban. Kellemes meglepetés is ért - mint mindig, hisz ez erről szól - mert már megint tudtak nekem egy olyan holmit küldeni aminek nem is tudtam a létezéséről. Fogalmam sem volt hogy a Bomb Cosmetics ajakápolókat is gyárt, őszintén szólva én eddig csak a gyertyáikra figyeltem fel.


Íme a tartalom:

Eucerin - DermoPurifiyer korrektor ( teljes kiszerelésű termék )
Toni&Guy - Cleanse száraz sampon ( 75 ml utazási méret ) - Juhé!!
BeYu - Soft Eye Liner szemceruza ( teljes kiszerelésű termék, nekem a 717-es árnyalat )
BOMB Cosmetics ajakápoló ( teljes kiszerelésű termék, nekem a Coco Kisses )
Jesus del Poso - Halloween női parfüm ( 4.5 ml  )
Captain's kulcstartó és Nescafe Dolce Gusto bögre - ezekre én ugyan nem számítok egy beauty boxban de reklámajándéknak fogom fel őket amiket pluszban beleraktak

Ezen kívül néhány kedvezményre jogosító kupon is található benne mint mindig és egy informatív Pixibox magazin amiből többet megtudhatunk a márkákról.


 Abszolút meglepetés és abszolút kedvenc a Coco Kisses ajakápoló, mennyei, mennyei, mennyei!

Ezt a parfümöt eddig nem ismertem de egy kimondottan tavaszi, virágos standard parfümillat


Ezen a korrektoron agyaltam hogy megvegyem-e és íme most már nem kell, mert kipróbálhatom a Pixibox jóvoltából


A második legjobb szárazsampon a világon ( az én világomban ) - épp kifogytam ebből is úgyhogy szuper!


A BeYu Soft Liner szemceruzákat imádom, remek minőség és ebben a színben még nincs - ráadásul ez a sötétbarna nagyon praktikus lesz!












3 megjegyzés:

  1. Nekem ez a doboz most nem jött be annyira, mint az eddigiek. Nekem is kókuszos ajakápoló volt a dobozomban, finom illata van, csak hát én télen sem használok ilyesmit... A múltkori Eucerint is elpasszoltam öcsémnek, de egy ilyen illatosított, csajos verziót nem adhatok neki, úgyhogy majd cserealap lesz. Hasonlóan a szemceruzához, mert az meg sajnos kék (628), ami barna szemhez nem igazán használható szín. (Pedig amúgy jól jött volna egy szemceruza.) A korrektor tetszik, ki is akartam már próbálni egy ilyet, bár egy kicsit sötét, de nem vészes. A miniparfüm cuki, de nem tetszik magamon, nekem túl virágos. Szárazsampon... hááát, még a Pixibages Syoss-t sem bontottam fel, de ha ez tényleg olyan jó, lehet, hogy teszek vele egy próbát. De rövid, sötét hajam van, félek, hogy meglátszik rajta. A kulcstartó meg a bögre a tök fölösleges kategória szerintem, van már ezer bögrém, és egy szépségdoboztól nem ilyeneket várnék el. Bár ha nem rakták volna bele, akkor alig kotyogott volna valami a dobozban, mert most a termékek többsége nem túl terjedelmes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért mielőtt lepasszolod a szemceruzát, próbáld ki tusvonal helyett vagy csak felülre, vagy csak alulra - csak mert nekem is van hasonló kékem, na meg barna szemeim is - és néha szoktam így használni. Egész vagány, de ha nincs rajtad más erős szín akkor simán elfogadható. Egy próbát azért megér! A szárazsampont én imádom, ez tutira nem fog meglátszani, sőt eddig ez az egyetlen amit próbáltam és tényleg láthatatlan. Azért ha biztosra akarsz menni borzolgasd meg kicsit a hajad miután ráfújtad, még egy kis plusz volument, textúrát is ad neki. Meg ennek az illata egész tűrhető, nem úgy mint más szárazsamponoknak. A bögrével meg a kulcstartóval én sem tudok mit kezdeni igazán, legfeljebb azt hogy szerzek még két másik bögrét és ittapiros holapirost játszok vele...:)

      Törlés
  2. Én nem vagyok annyira vagány, pláne így 30-on felül... ;) Meg aztán nagyon ritkán sminkelem a szemeimet, csak alkalomra. Nem olyan szépek, hogy ki akarjam emelni őket, plusz érzékenyek is a kontaktlencse miatt. Tust se használtam pl még sose. És ez a kék nagyon nem az én színem, úgyhogy inkább marad bontatlan és megy cserére. Ha mondjuk zöld lenne, akár még be is vállalnám (persze nem hétköznapra), de eddig csak fekete ceruzáim voltak...
    A szárazsamponnak viszont adok akkor egy esélyt, hátha megbarátkozok vele. :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...