2014. március 24., hétfő

Lookfantastic friss kedvezmény kódok!


A Lookfantastic webáruházban most minden termékre 10% kedvezményt lehet kapni az alábbi kód beírásával: TENS 
Az akció április 1-ig érvényes. Vannak kizárások, ha esetleg olyan termékre próbálnád beváltani a kódot amire nem lehet, akkor azt a beváltáskor kiírja. Szerencsére már a kosár megtekintésénél van lehetőséged beírni a promóciós kódot, így nyugodtan válogathatsz és közben ellenőrizheted hogy elfogadja-e. 

Ha 3-nál több terméket vásárolsz akkor 15% kedvezményt kaphatsz a THREE15 kód beírásával. Szintén vannak kizárások. Ez a kód is április 1-ig érvényes.

A kedvenc ajánlatom pedig a következő: a KORR kód beírásával 20% kedvezmény jön le Korres termékek vásárlása esetén, még az akciók dupla csomagokra is vonatkozik, ami így egyszerűen durván megéri. Az akció április 1-ig tart.


A Korrestől eddig csak tusfürdőket próbáltam, még adós is vagyok a tesztekkel, de annyit mondhatok hogy egyszerűen tökéletesek! Mindegyiknek, még a legkülönlegesebb illatkombinációknak is egyszerűen csodálatos, andalító illata van. Nem mű, természetes, üde, jót tesz a bőrnek és szuper összetevőket tartalmaz mind. Én eddig kettőt próbáltam, ezek közül a Guava ezentúl mindig ott kell hogy legyen a zuhanyfülkében mert soha többé nem akarok lemondani róla. A titkos csábító illatom...:) Én azt hiszem egy guavásat mindenképp veszek, csak hogy mindig rendelkezésemre álljon az utánpótlás...Ígérem majd jövök egy részletesebb leírással amiben megpróbálom elmagyarázni azt az illatot. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...