2014. március 12., szerda

CK Creme Lipstick - Henna


Muszáj megmutatnom ezt a szerzeményt, teljesen váratlanul ilyesmik járnak a rendeléshez néha a Strawberrynetnél. A hírlevelekben nem volt szó róla én csak szépen válogattam és a végén választanom kellett melyik Calvin Klein rúzst szeretném ingyen, ajándékba a megrendelésem mellé. Szóval ilyen kellemes meglepetések előfordulhatnak ha ott vásárol az ember...Ráadásul csak egy férfi kozmetikum szettet vásároltam Férfimnek, tehát azt sem mondhatom hogy több terméket vettem vagy sok pénzért és azért kaptam. Gondolom ez valami időszakos promo volt amibe épp belecsúsztam :)
A rúzsról csak annyit , hogy tökéletesen hidratál és a lehető legszebb nude rózsaszín amim csak valaha volt. Az árnyalat neve Henna.



Így néz ki a számon, szerintem perfekt kis tavaszi-nyári szín ha épp csak egy kis üdeségre vágyom


3 megjegyzés:

  1. Hűűű, ennek aztán nagyon szép színe van. Innen nézve a képet, passzol a bőrtónusodhoz teljes mértékben :) Bár nálad még nem találtam olyan terméket ami neked ne állt volna jól :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Bár ez azért is lehet mert óvatosan válogatok, a korai sminkkáosz évei után már igyekszem az extrémebb dolgok helyett nagyon erősen rátalálni azokra a színekre, állagokra stb. amik passzolnak. Hú, annak idején bulizós keményarc korszakomban milyen sminkjeim voltak... méregerős bordó rúzs, hófehér arc, ezerrel kihúzott szem, és hogy mennyire rosszul állt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a régi tinikor, én panda sminkben mászkáltam, fekete szájjal, amit szemcerkával színeztem meg, mert akkoriban fekete rúzst nem lehetett kapni: D áh szörnyű: D Mindenkinek vannak tuti ilyen bakijai a múltjában: )

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...