2014. január 22., szerda

Vivre - Egy újabb hely ahol jó sok időt lehet eltölteni nézelődéssel


Utálom, utálom, utálom!! :)) Egyszerűen nem bírom megállni, hogy ne nézzem meg folyton a naponta változó kínálatot....Természetesen nagy lakberendezés mániás is vagyok, szóval nem könnyű. Eddig ügyesen kibírtam hogy csak egy-két jópofa apróságot rendeltem innét. Ez szintén egyfajta vásárlói klub, naponta új ajánlatokkal és elsősorban lakberendezési jellegű dolgokkal a konyhai praktikus apróságoktól a gyönyörű lakástextilekig, kis és nagy bútorokig minden, minden. A gyengéim is, mint díszpárnák és mécsestartók. Csak úgy mondom, hogy egy szobát meg tudnék tölteni azokkal a holmikkal amiket óriási önuralommal és ésszerűen gondolkodva NEM vettem meg :) Szóval alapvetően nem ajánlom senkinek. Mert egyfajta függőséget okoz. Ráadásul a bútorokat súlyosan túlárazottnak érzem! Na és annyira összenyomorítják a számokat, hogy néha majdnem megörülsz hogy jé, ez csak 2813 Ft, aztán jobban megnézed és 28133 Ft. Meg néha vannak erős neogiccsek is. De közben meg szuper kincsekre is lehet bukkanni. Majd mindenképp beszámolok róla ha lesz egy olyan napom amikor nem néztem meg a Vivre ajánlatait...A fenébe is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...