2014. január 3., péntek

Sleek Vintage Romance paletta


Az első Sleek palettám, egyszerűen nem tudtam ellenállni ezeknek a színeknek...Nagyon örülök hogy megvettem, mert így legalább személyesen is meggyőződhettem róla arról, hogy mennyire jó minőségű!
Leginkább alkalmakra lehet jól kihasználni, de azért szolidabb sminket is lehet vele készíteni. Barna szeműeknek egy álom! Az ára is nagyon barátságos, itt vettem. Ha éppen nincs belőle készleten, iratkozzatok fel a hírlevélre és kaptok értesítést.




Nagyon praktikus vékony, jól záródó paletta, utazáshoz is kiváló




Pretty in Paris - Gyönyörű metálfényű ezüstszín



Meet in Madrid - jól használható metál aranyszín



Court in Cannes - Ez az egyik kedvencem, metálfényű bronz



Lust in LA - metálfényű bronzos-rezes aranyos



Romance in Rome - selymes sötétkék, enyhén lilába hajló, szolidabb csillámokkal



Propose in Prague - Matt púderes vörösesbarna



A Vow in Venice - Metálos lila



Marry in Monte Carlo - hasonló az előzőhöz, de kissé intenzívebb, krémesebb szín



Honeymoon in Hollywood- ez egy erősebb, vampos, csillámos lila, de ez az egy szín egy kicsit porzik



Bliss in Barcelona - mély, dögös lilába hajló metálfényű kék




Forever in Florence - matt burgundi szín némi ezüst csillámmal



Love in London - ez felvitelkor sötétebb és intenzívebb szín mint ahogy látszik, matt sötétszürke mindenféle csillámokkal


A swatchok alap nélkül készültek, természetes fényben - szemhéjalappal még ennél is gazdagabb színhatást lehet elérni! Tartósságra nincs panasz, már többször használtam és meg voltam vele elégedve. Attól tartok egyéb Sleek palettáim is lesznek, főleg olyanokra fogok még szert tenni amiket a hétköznapokban jobban ki lehet használni. Ott van például a Sleek Au Naturel, ami szintén tetszik. Azt nem tudja valaki esetleg hogy a Naked 3-hoz hasonló pink-natúr árnyalatú palettájuk van-e?

























4 megjegyzés:

  1. Boldog Új Évet Neked: ) huha, eszméletlenek a színek. Nekem a Bad Girl van meg és azt is nagyon szeretem: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is Boldog Új Évet! :) Hú, most rá vagyok kattanva a Sleek palettákra, mindenki írja meg mi a kedvence tőlük! :) Bad Girlt most megnéztem, dögös!

      Törlés
  2. Nekem elég sok Sleek palettám van és szinte mind nagyon jól kihasználható. Talán a Candy az, amit hanyagolok, és az újonnan vásárolt Celestial sincs még igazán kiismerve. Rózsaszínek az Oh So Special-ben vannak. Nekem személyes kedvenc a Storm. Meg az Original. Meg a Sunset. Na jó, mindet szeretem.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, akkor az Oh So Special lesz a következő azt hiszem, meg megnézem az összes többit is :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...