2014. január 16., csütörtök

Kedvencek - 2013 - Kozmetikumok, sminkek, körömlakkok


Kissé esetlegesen válogattam, úgy összességében próbáltam kiválasztani a kedvenc dolgaimat, amikhez mindig szívesen nyúlok, vagy amik nagy hatással voltak rám, amik megbízhatóan jó minőségűek, amikben nem csalódtam, sőt!


A körömlakkok amiket imádok, ( mindet azért mégsem tehettem ide :)
Morgan Taylor - Best dressed
Isadora Sugar Crush - Ocean Crush
Models Own - Nude shimmer
Sally Hansen - Crushed
Essence Special Effect Topper - Cool Breeze
ILLAMASQUA - SPARTAN (csúcs!)


Morgan Taylor alap és fedőlakk - káros anyagoktól mentes, hatalmas mennyiségű lakkok, az utóbbi időben ezeket használom


Kedvenc paletta - Urban Decay - Naked - csodálatos színek, egytől egyig


Kedvenc szempillaspirál - 2014-re már felváltotta egy másik, de 2013-ban ezt nagyon szerettem, látványos pillákat művel


A Nuxe termékek voltak számomra 2013 felfedezései, azelőtt nem ismertem őket, most meg egyszerűen odavagyok értük. Ez a 30-as faktorú fényvédő arcra tökéletes, jót tesz a bőrnek és rendesen védi a káros napsugaraktól, nagyon kevés kell belőle


Nuxe - Huile Prodigieuse csillámos testolaj - Mennyország egy üvegben


Itt a blogon is láthattátok hogy nagy hajápoló próbálgató vagyok, a jóégtudja mit ki nem próbálnék ami szépséges hajkoronát ígér - ez vitathatatlanul bevált nekem, azóta is újra vásárolom - L'oreal Mythic oil hajolaj


Ziaja olivás testápoló - a tökéletes testápoló. Lehet hogy vannak ennél különlegesebb testápolóim, de ez egy nagyon megbízható kozmetikum a mindennapokban. Gyorsan beszívódik, kellemes az illata és nagyon finommá, selymessé teszi a legszárazabb bőrt is


Tigi - Totally Baked Hair Meringue - egy volument adó pompás illatú hab amihez a leggyakrabban nyúltam 2013-ban, nagyon szeretem amit a hajammal művel -  volumen, puhaság, illat


La Roche Posay - Hydreane BB krém - nem túl erős fedésű de abszolút hidratáló BB, ami semmilyen szinten nem irritálja vagy tömíti el a bőrt, a hétköznapokra tökéletes


Bioderma Sensibio sminklemosó - A legjobb amit eddig próbáltam!













3 megjegyzés:

  1. A Naked és a Bioderma nálam is abszolút és örök kedvenc :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul már fenem a fogam a Naked3-ra mert azok a színek annyira, de annyira....:))

      Törlés
    2. Ó, hát természetesen az nekem is álmom, hogy a 3-asat is megszerezzem majd :-D

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...