2013. december 8., vasárnap

Tigi Catwalk Transforming Szárazsampon




Nagy szárazsampon próbálgató vagyok, most épp ez a Tigi van terítéken. Nagyon kedvelem a Tigi termékeit amúgy is, de szárazsampont még nem próbáltam tőlük, úgyhogy itt volt az ideje. Ez a Catwalk vonalhoz tartozik, van egy másik is nekik, a Rockaholic Dirty Secret, majd alkalomadtán azt is nagyító alá veszem :)

Nemrég pont olvastam valahol, az a legújabb trükk, hogy friss hajra fújjuk rá mert nagyon szép volument és textúrát ad a frizurának. Ezért kipróbáltam így is, és másnaposabb hajra is.

Teljesen áttetsző, semmi nyomot nem hagy. Valóban dúsabbá teszi a hajat és kellemes állagú lesz tőle. Nagyon erős az illata, nem tudom pontosan mihez hasonlítani, Tiginél általában játszanak ezek a markáns illatok, nekem mindenesetre nincs vele gondom.



Frissen mosott hajra használva szép fodrászos finist ad, olyan laza volument és valami fincsi textúrát amitől egyszerűen egy fokkal jobb lesz az egész. Egyáltalán nem lesz tőle sem ragacsos sem pedig túl matt a hajam, hanem abszolút természetes a hatása. Nem tudom voltatok-e már úgy vele hogy valami nagyon mattosító szárazsampont használtatok és utána amikor kifésülitek néhány órán belül a hajvégeknél durva gubanc lesz belőle. Ez főleg olyanoknál fordulhat elő akiknek hajlamos a hajuk zsírosodásra de a hajvégek meg szárazak, mint például nálam, hát kész rémálom megtalálni a megfelelő hajápolókat és hajformázókat. Na, hát ennél semmi ilyesmi nem fordul elő, abszolút úgy teszi a dolgát ahogy kell és nincsenek járulékos veszteségek :)

Kipróbáltam nem annyira friss hajra is, szépen felszívja a felesleges olajat, teljesen friss érzetet biztosít. Tiszta és ápolt lesz tőle a frizura, legalább annyira jól működik mint az eddigi kedvenc szárazsamponom, csak ár/érték arányban ez sokkal jobb! Azt hiszem simán bekerül nálam a jól bevált termékek közé.Az Iparfümériában vettem, ott volt a legjobb áron, ez a mennyiség ennyiért, ilyen jó minőségben szerintem abszolút megéri.

Mindenképpen javaslom hogy próbáljátok ki frissen mosott hajra, akár hajtőemelő por helyett is, nagyon tuti! Illetve amikor feltűzitek valami kócosabb kontyba akkor is jó szolgálatot tehet ha előtte ezzel átfújjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...