2013. december 28., szombat

Schwarzkopf Bonacure Volume Boost kondicionáló teszt




Egy újabb professzionális hajápoló termékről lesz szó, ami az Iparfüméria webáruházban is elérhető. A Schwarzkopf fodrászoknak szánt hajápolói közül otthon még nem sokat próbáltam, de szalonokban már sok helyen láttam. A Bonacure Hair Therapy sok-sok hajproblémára kínál megoldást én a zöld vonalból választottam ezt a volumennövelő kondicionálót vékonyszálú hajra.


Hatóanyagok:

A bambusz sok profi hajkencében megtalálható, magas proteintartalmú növény ami ugyanakkor rugalmasságot és erőt kölcsönöz a hajnak, ezen kívül tartalmaz még panthenolt ami a hidratálásért felel, az Amino Cell Rebuild Technology pedig mélyen behatol a hajszálakba hogy belülről építse őket újjá.



Praktikus adagolója van úgyhogy könnyen tudjuk használni hajmosáskor. Nem csak volument ad a hajnak hanem gyönyörűen segít kibontani, kifésülni is. Két percig kell fenn hagyni majd leöblíteni. Nem is vártam tőle mást mint hogy selymes és puha, könnyen kezelhető hajam legyen tőle. Azt vettem észre hogy valóban lesimítja és alaposan hidratálja a hajszálakat mert ha ezt használom akkor másnap sem kócolódik össze a hajam a tarkómnál ami gyakori problémám. A hajtömeget azzal segít növelni hogy anélkül teszi rugalmassá és ápolttá a hajat hogy ráépülne és lehúzná a frizurát ami azért előfordul főleg száraz hajra való balzsamoknál.
Nagyon kellemes illata van, szolid, finom! Bátran ajánlom kipróbálásra ezt és a Bonacure család többi termékét is, amennyire letisztult és egyszerű, annyira hatékony is. Én örülök hogy rátaláltam és kipróbáltam! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...