2013. november 21., csütörtök

Joy napok haul


Kicsit megkésve de bemutatom mi mindenre tettem szert a Joy kuponokkal felvegyverkezve:


Leopárdmintás ruha, F&F 20% árengedménnyel


Leopárd nyomatos leggings F&F 20% árengedménnyel


Szexi melltartó-bugyi szett F&F 20% árengedménnyel - mindig is akartam egy ilyen magas derekú csipkésféle bugyit és szépen meglepődtem hogy milyen jó áron vannak egész csini fehérneműk az F&F kollekciójában


Ez pedig egy gyönyörű kék Artdeco szemceruza 20% engedménnyel, amit nem volt egyszerű megtalálni a Douglasban .....mondom az odaviharzó eladónak hogy egy kobaltkék szemceruzát keresek amit korábban már láttam csak akkor nem vettem meg, erre a kezembe nyomott egy világoskéket, mondom ez nem lesz jó, majd ott állt mellettem szótlanul míg megtaláltam amire szükségem volt, végül megköszöntem neki a segítséget :))






2 megjegyzés:

  1. Az F&F-et én is nagyon szeretem. Nem csak hogy jó árban vannak de a méretek is tágabbak mint máshol. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, kezd nekem is a kedvencemmé válni, mindig találok valamit! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...