2013. november 20., szerda

C&A 25% kedvezmény haul


A múlt héten belebotlottam egy ilyen akcióba hogy 25% kedvezmény volt egész nap a C&A-ban. Kicsit körülnéztem a ruhaneműk között is, de alapvetően a bizsukra vetettem rá magam, mert itt néha egész jókat ki lehet fogni, nem túl drágán. 


Ezeket sikerült bizsufronton begyűjtenem, kb.1.500-1.800 volt darabja -25%


Ez nagyon szép, könnyű de mégis mutatós aranyszínű áttört kis levélke


Ezt a barátnőmnek vettem meg akivel nézelődtünk, aztán neki el kellett rohannia és végül nem vett semmit, de előtte ezt a fülbevalót nézegette igencsak, szóval megkapta, örvendezett neki :)


Ez így nem feltétlenül mutat annyira extrán mert csak egy kitépett tollnak néz ki, de fülben teljesen kúl, főleg kiengedett hajhoz, kivillanva itt-ott


Ez meg egy pihepuha, kényelmes, szürke pamutkardigán, nagy zsebekkel, kb. 5000 Ft volt -25%

2 megjegyzés:

  1. De joo, az ékszerekre is volt kedvezmény?! :( kár, hogy én mindig lekésem az ilyen akxiókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen abszolút mindenre, minden évben szokott lenni egy ilyen nap, csak sosem tudom előre mikor :) Lehet hogy majd feliratkozom a hírlevelükre aztán tudok időben szólni legközelebb!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...