2013. november 11., hétfő

Beyu Hydro Miracle korrektor teszt


Nem nagyon szoktam szem alatti sötét karikákra korrektort használni eddig, mert annyira nem érint a probléma, de őszintén szólva annyi sminkvideót láttam már ahol pusztán egy kis korrektorral csodát tesznek hogy egyszerűen muszáj volt nekem is beszereznem egyet. Vannak ugyanis reggelek - kevés alvás, vagy éppen túlalvás következtében - amikor látom hogy azért fel lehetne dobni a szemkörnyéket valamivel. Próbáltam olyat találni ami ígéretes, ugyanakkor nem kerül kapásból tízezerbe, így kezdetnek. Azt hiszem sikerült megtalálnom egy nagyon jó terméket abszolút megfizethető áron és ez a Beyu Hydro Miracle korrektora.



Az enyém a Beige árnyalat

Nagyon szép ezüstös kis holmi, egy puha ecsettel lehet felvinni a szükséges helyekre. A végét kell klikkelgetni amíg elegendő mennyiség nem kerül az ecsetre és aztán szépen eldolgozni. Parabén és parfümmentes és a hidratáló összetevőinek köszönhetően nem szárítja a bőrt. A szem alatti árnyékokat nagyon hatékonyan tünteti el, tényleg szuper! A finom állaga miatt nem ül bele az apróbb ráncokba és fényvisszaverő szemcséinek köszönhetően még segít is kissé eltüntetni azokat.  Kisebb bőrbroblémákat is szépen fed, de ha valakinek nagyon problémás a bőre, lehet hogy erősebb fedés kell. Nekem pont az tetszik benne, hogy könnyű, ápol és nem ül bele a ráncokba. Nagyon kellemes viselet.

Így néz ki eldolgozatlanul


Eldolgozva

Összességében patent kis cucc, jól is mutat, kellemes, nem szárít és az ára is nagyon baráti, tudom ajánlani! Én az Iparfüméria webáruházból szereztem be, több másik szuperséggel együtt, majd azokról is írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...