2013. november 18., hétfő

Ajándék Catrice szemhéjpúder paletta a decemberi Marie Claire-ben!



Nagyon megörültem amikor megláttam az újságosnál, mert amúgy is kedvelem a Marie Claire magazint, de 495 Ft-ért ( a kis méret ) egy jó kis újság és hozzá egy tökéletes őszi színekben pompázó szemhéjpúder paletta, atom jó vétel :) 



Így néz ki a paletta, szép kis jól kombinálható földszínek


Swatch, szemhéjalap nélkül. A sötétebb színek egész jók, a fekete tűnik a legjöbb minőségnek, a legrosszabb az aranyszín, porzik, alig fed stb. De a bronzot és feketét jól tudom majd  használni az biztos, a zöldesszürkés szín is jó, de nem adja vissza felvitelkor azt amit várnánk, de azért nem rossz, nem rossz.


Ez az Absolute Eyes vonalból a 030-as OMG I Want That paletta

4 megjegyzés:

  1. OK, ma keresnem kell egy újságost...

    VálaszTörlés
  2. Naná, hogy a Glamour-t vettem meg, nem mintha szeretném de a pénztárhoz vezető hosszú sorban állva megakadt rajta a szemem. Pár órára rá kiderült hogy a Marie Claire-hez ez a szuper paletta is jár. Tipikus, hogy hozzám jut el a legkésőbb a hír!:))
    Muszáj voltam beszerezni azt is!! :) Ja, és nem mellesleg meglepően színvonalas és tartalmas olvasni valóra is találtam egyben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó a Glamourt én is megvettem :) Egyébként a Marie Claire-nél előfordul, hogy valami teljes értékű termék van benne, legalábbis úgy emlékszem már párszor találkoztam ilyesmivel, érdemes figyelni. Valóban szórakoztató és tartalmas is, pont megfelelő arányban vannak benne az érdekes cikkek, interjúk és a divat- meg szépséganyagok, én általában meg szoktam venni. Mert ez ilyen többszörolvasós, van amelyiket egy szuszra átnézi az ember és van amit több alkalommal olvasgat.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...