2013. október 18., péntek

Szépségbolt haul


Pár vágyott apróságot rendeltem csak most. A NYX termékek akcióban voltak, ráadásul egy 800 Ft-os kupont is fel tudtam használni, úgyhogy kajakra megérte. Ez a 800 Ft-os kuponakció egyébként még most hétvégén is működik, kattintsatok ide a részletekért: homepage


Erre a Sally Hansen lakkra azóta vágytam mióta megláttam egy swatch posztban valahol, gyönyörű szín, Mudslide a fantázianeve.


Az eye primereknek már régóta nagy barátja vagyok, annyira megörültem hogy ilyesmi egyáltalán létezik a nagyvilágban, azoknak mindenképpen ajánlom akiknek össze szokott gyűlni a szemhéjpúder a szemhéjukon, néhány óra alatt tönkretéve ezzel a legnagyobb fáradozásokat. Ez elvileg jó kis cucc, NYX Szemhéjpúder Alapozó HD, 1.743 Ft ( még most is 40%-al olcsóbb akcióban van )


Ez szintén vágyott holmi volt nekem, szemöldökformázó készlet, kétféle színnel, ecsettel, kefével, fixáló viasszal. Szintén akcióban 1.643 Ft


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...