2013. október 21., hétfő

Leopárdminta korallosan


Sil nevű kedves olvasómnak köszönhetően lehetőségem volt kipróbálni mégis színesben az októberi születésnapos Pixiboxból egy OPI lakkot. Egy neon korall színről van szó ami felkenés után mattra szárad. Most a matt jellegét nem tudom megmutatni mert befejezésként az egész manikűrre tettem fedőlakkot :) A leopárdmánia még csak most kezdődik nálam és leginkább a színes, cseppet sem autentikus minták tetszenek, úgyhogy láthattok még majd nálam hasonlókat. Mondjuk ez messziről inkább katicabogár mint leopárd, de állatmintának állatminta...:)



Használtam hozzá ezt az OPI lakkot két rétegben, aztán a pöttyöket a Douglas aranyszínű lakkjával intéztem, végül Miss Sporty feketével fejeztem be. A pöttyözéshez egy speciális eszközt használtam, de akár fogpiszkálóval is megoldható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...