2013. október 9., szerda

Gabriella Salvete Stars Enamel - Sapphire


Kinti fénynél


Óriási felfedezést tettem! Az Iparfümérián sugar crush jellegű lakkokat találtam 1.850 Ft-ért és gyönyörűek!
Számomra ez a márka eddig ismeretlen volt: Gabriella Salvete, pedig külföldi blogokon azért lehet swatchokat látni ezekkel a lakkokkal. Ez egy olasz smink márka és remek szemfestékek, rúzsok, alapozók, korrektorok, szempillaspirálok is megtalálhatóak a kínálatukban.


Benti világításnál

Ebből a Stars Enamel sorozatból kilenc árnyalat elérhető a webáruházban, ezek közül én a Sapphire nevűt választottam ami egy szépséges lila, ezüst csillámokkal. Ez a fajta texturált körömlakk nagyon megy mostanában. Örülök, hogy találtam egy új márkát is ami ilyesmit gyárt, mert teljesen beleszerettem ezekbe :)
A Stars sorozat tagjai: Lila, Sapphire, Intense Coral, Mistero Grey, Acquamarina, Azzurro, Princess, Vampire, Raspberry - az utolsó háromban nincsenek csillámok.


Az üvegcse 11 ml lakkot tartalmaz és matt finisre szárad, ezüstös csillámokkal. Gyönyörű gazdag színt eredményez. Egy rétegben is tökéletesen fed, gyorsan szárad és tartós. Könnyen terül, az ecset megfelelő méretű. Elképesztően szépen csillog, komolyan mondom. Kinti fénynél inkább kékes-ezüstös-lilás, benti fénynél pedig gazdagabb, melegebb lila szín. Annyira illik az őszi hangulathoz! Egész nap nézegetem a körmeimet :) 


Muszáj lesz kipróbálnom majd a korallt is, meg a rózsaszínt, meg a kéket.....

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Mennyire "érdes" a felülete? Nincs piszkálhatnám érzésed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó kérdés! :) Ilyen lakkoknál ez szerintem általános, legalábbis én mindegyiknél tapasztaltam egyfajta érdes felületet, de pont ezért teszek rá egy réteg átlátszó fedőlakkot ami segít simábbá tenni.

      Törlés
  2. De jó, hogy ezt írod! Sokat olvastam már az ilyen lakkokról, de beszerezni még nem mertem. Egy-két helyen azt olvastam, hogy nem lehet rá fedőlakkot tenni, mert akkor elveszíti azt a hatást, amire hivatott. Ezek szerint te nem tapasztaltál ilyet, ami jó, mert így lehet, hogy én is kedvet kapok a kipróbálásához. :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, ez nem veszíti el a spéci hatást, mert annyira markáns a texturáltsága hogy a fedőlakk nem nyomja el. Nekem felkenéskor is ugyanígy nézett ki.
      Eddig úgy tapasztaltam hogy két dolog van, amit úgymond tönkrevág a fényes fedőlakk: a körömfólia és a sima matt hatású lakkok.

      Törlés
  3. Ú vártam már, csodás:) a színe is nagyon ott van! Annyira szeretem ősszel a lilát!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...