2013. augusztus 16., péntek

Nyereményjáték eredményhirdetés!


Annyira örülök hogy sorsolhatok egy nyertest közületek és megajándékozhatok valakit! :) Komolyan jóleső izgalommal töltött el amikor bepötyögtem a neveket és sorsoltam mert ez annyira szuper érzés, mert én imádok kapni, venni mindenfélét de legalább annyira imádok adni is - ezért el is határoztam hogy még sokszor lesz nyereményjáték a blogon, ha nem bánjátok :) Ráadásul pont ma jött az értesítés, hogy megérkezett a Pick Pack pontra a csomag amiben a kis plusz meglepetés van, úgyhogy be is ugrok érte nemsokára.

Tehát az okos kis Random.org segítségével sorsoltam ki a nyertest, aki nem más mint:

Rajzó Tamara




Gratulálok és Boldog Nyeremény Napot kívánok! :) Kérlek írj egy mailt a lakkmatt kukac gmail pont com-ra, és egyeztetjük a részleteket!

Valamint ígérem hogy annyisok nyereményjátékot fogok még tartani, hogy mindenki előbb-utóbb fog nyerni valamit :) 

Köszönöm mindenkinek a részvételt!





1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...