2013. augusztus 6., kedd

Édes élet augusztusban - Nézzetek hullócsillagot!



Tegnap este kimentünk egy piknikpléddel, két párnával, néhány mécsessel és egy üveg meggyszörppel hullócsillagot nézni, fél tíztől kábé tizenegyig. Még épp csak elhelyezkedtünk amikor Férfim még visszament némi szúnyogriasztóért és akkor láttam egy akkora hatalmasat hogy a szavam is elakadt. Mikor visszaért mondtam, hogy addig mindenképpen itt leszünk amíg nem látunk még egy óriásit. Úgyhogy végül addig nevettettük a csillagokat míg viszonzásképp láthattunk még egy szép nagyot :) Összességében kábé tízet észleltünk - műholdból persze többet. 


Minden este érdemes egyébként próbálkozni mert a Perseidák meteorraj július végétől augusztus végéig produkálja magát, akár óránként csaknem 100 hullócsillagot is láthatnánk ha egyszerre mindenfelé tudnánk nézni :) A tetőzés egyébként most hétvége körül lesz, úgyhogy pénteken, szombaton nagy eséllyel láthatunk rengeteg hullócsillagot!


2 megjegyzés:

  1. Kívántatok is valamit?.Szeretem nézni én is a hullócsillagokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos a legnagyobb hullócsillagnál annyira elámultam hogy kívánni is elfelejtettem :) Pedig azon nyomban kívánhattam volna még egy ugyanakkorát! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...