2013. július 25., csütörtök

Pakolás Utcazene Fesztiválra


Ide minden évben eljövök, imádom ilyenkor a város hangulatát. Veszprém amúgy is csodálatos, tele zegzugokkal, macskakővel, hangulatos lépcsőkkel, patakkal, parkokkal, szökőkutakkal. Az Utcazene idején minden megtelik zenével, délután a városban sétálgatva a nagybőgőző kisfiútól az egyszálgitáros lányig mindenki megtalálható és minden sarkon más dallam szól. Este pedig mindenféle előadók szórakoztatnak a kicsi és nagy színpadokon, csorog a ska, swing, urban folk, blues, rock'n'roll.



TBS mini kókuszos testápoló és tusfürdő, Gliss Kur volumennövelő sampon minta, Rexona deo, Estee Lauder Optimizer és Idealist minták, Nuxe szárazolaj ( csoda! ), Bourjois szempillaspirál, Naked paletta, Ahava kézkrém minta és Helia D sminklemosó kendők ( a júniusi Szépségboxomban voltak a Gliss Kur samponnal együtt ) Balea mini hajbalzsam és sok-sok arckrém minta és egy bőr virágos kitűző


Az Isadora Sugar Crush lakk ami a körmeimen van, hátha javítani kell és egy Sally Hansen fedőlakk, körömreszelő, Revlon szemöldökceruza, Art Deco szemceruza, fülbevalók


Asos hajdísz, további minták, Vichy és AA Prestige,  Katy Perry és Cavalli parfümminta


A nyakláncaimat a Szépségboxom üres dobozában szállítom



Csini fülbevalók közelről


Cipők: fehér lapos, fekete lapos és egy torna meg ami a lábamon van, piros telitalpú


Random övek


Laza pólók


Néhány csinos fehér ruci, egy ceruzaszoknya, két farmer és a pólók ( egy hosszúujjú, néhány rövid és néhány ujjatlan, bikini )


A ruhák: esténként szeretném csinosban zúzni, valamiért most a fehérre vagyok rákattanva


4 megjegyzés:

  1. Hát én feleennyi cuccal szoktam menni utcazenézni:)
    de egyébként én is imádom ilyenkor a várost, annyira jó a hangulata:)

    VálaszTörlés
  2. Érezd jól magad, biztosan jó buli lesz :)
    Na most megnyugodtam, hogy nem csak én utazom hatalmas pakkal :D

    VálaszTörlés
  3. ♥cipő,papucsok♥ruhák♥ékszerek♥szépség boxom doboz♥

    VálaszTörlés
  4. Rami: Hát én próbáltam okosba pakolni, de így sikerült :) Tegnap nagyon szuper volt, meg ma is egész nap a városban csatangoltunk

    Bellala: Köszi! :)

    Judit : Örülök hogy tetszenek :) A fehér papucsot el is felejtettem bemutatni itt, pedig néhány napja vettem a CCC-ben, ( azt hiszem ez a neve ), ott most mindenre 30% kedvezmény van, így volt 3200 Ft, azt a fekete szandit meg még évekkel ezelőtt vettem a C&A-ban és imádom :)

    Bárki aki jön utcazenézni: Keressetek meg egy Frederik Konradsen koncertet, mindennap másik színpadon van, őrült jó a srác!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...