2013. június 4., kedd

Pixihír! - Júniusi Pixibox megérkezett

Figyelmeztetés! Aki megrendelte és még nem kapta kézhez az ne nézze meg :)





Megérkezett a júniusi Pixibox :) Annyira édes dolognak tartom ezt hogy várjuk a postást aki hoz majd egy csomagot és fogalmunk sincs, hogy pontosan mi van benne csak annyit tudunk, hogy márkás termékminták, dekorkozmetikumok, olykor teljes kiszerelésű termékek vannak benne amiket már esetleg nézegettünk a neten vagy magazinokban csak még nem állt módunkban kipróbálni. Előzetes hírek alapján már lehetett tudni hogy Toni&Guy termék lesz benne, szóval reggel úgy léptem ki az ajtón, tudva hogy ma valószínűleg megkapom a csomagot, hogy "Bárcsak Sea Salt Spray lenne...bárcsak!". Erre kibontom és az volt benne:)) Hát az örömöm nagy volt, igencsak! A tengeri sós hajformázó után a második legjobbnak az übercuki Clinique körömlakkot tartom, még sosem volt Clinique körömlakkom és ez egy nagyon jól használható színnek tűnik. Az árnyalat neve: Sweet tooth és hát édes, annyi szent! Nem tartalmaz veszélyes anyagokat mint formaldehid, toulol és kámfor. 
Aztán a parfümminta is nagy örömet okozott, mert imádom a parfümöket és ennek pont olyan kicsit buja illata van amifélét én nagyon szeretek. A Bioderma sminklemosó is remek, de tőlük jobban bejött volna valami más, arckrém, napvédő, ilyesmi, remélem majd olyanra is sor kerül. Van még benne három Vichy éjszakai arckrém minta, ami akár maszkként is alkalmazható, ezt mindenképpen kipróbálom. Igazából nekem semmi nem rontja el az örömöm mert annyira akartam a Sea Salt Sprayt, de ha ez nem lett volna benne akkor nekem hiányozna az összképből még valami csecsebecse, amit most hirtelen nem tudnék megnevezni csak úgy valami szép, színes holmi :) 

Tartalom: 

1 db teljes kiszerelésű Clinique Nail Enamel for Sensitive Skins
1 100 ml-es Bioderma H2O sminklemosó
1 Toni&Guy Sea Salt Spray - 75 ml
1 Valentino -Valentina parfümminta
3 db Vichy Aqualia Thermal Spa éjszakai bőrfeltöltő krém-gél - 2 ml

Egyébként szenzációs hogy gyakorlatilag a teljes kiszerelésű körömlakk ára lenne annyi mint amennyibe az egész Pixibox került szállítással, mindennel.

A Pixiboxot egyébként itt tudjátok megrendelni, illetve most csak regisztrálni tudtok, a megrendelési lehetőségről majd kaptok értesítést ha feliratkoztok.
Sajnos JOY nyereménykártya nem volt benne pedig alaposan átforgattam :) Elvileg 10 dobozban van plusz nyeremény, majd kiváncsi leszek mi lesz az.

6 megjegyzés:

  1. Ajj most fogom a fejem amiért nem rendeltem!A lakk, a lemosó és a hajspray, mind olyan dolgok amiket ki szeretnék próbálni!Na majd legközelebb!:)
    http://szepseglabor.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez egy nagyon jó kis csomag lett, a körömlakk színe is szép, a sminklemosó már-már ikonikus, a minták is jók és persze a hajas spray is, bár nekem az nem csinált semmit a hajammal, de az én hajam az egy más világ :D

    VálaszTörlés
  3. Ezek szerint ez a lemosó nagyon jó, akkor máris erősebben megbecsülöm! :) A hajsprayt meglátjuk nálam hogy szuperál, én már annyit tervezgettem hogy megveszem, de most végre kipróbálhatom. Az én hajam is egy külön kategória, viszont mivel alapból alig észrevehetően hullámos és engedelmesen vékonyszálú, remélem hogy szépen együtt fog működni a Toni&Guy termékkel :) A körömlakk meg szintén nagy durranás mert abszolút újdonság és kimondottan biztonságos fajta - és azt el is felejtettem írni, hogy van benne egy Clinique kupon 10%-os kedvezménnyel ezekre a lakkokra. Nagyon kíváncsi vagyok milyen a minősége!
    Én egyelőre nem bírok ellenállni a Pixibox megrendelési késztetésnek úgyhogy mindegyiket igyekszem megszerezni :)) Nekem annyira bejön ez a "meglepetés kincsesdoboz" élmény!

    VálaszTörlés
  4. Helló júniusi Pixibox-tesó! :) Én is nagyon örültem amikor megkaptam ma a dobozkámat, nekem egy mályva-árnyalatú lakk jutott, de már most imádom, pedig még fel sem kentem. Én sem a limitált 10-es dobozt kaptam, már nagyon kíváncsi vagyok, kik voltak a szerencsések! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Szia! :))) Igen én is akkorát mosolyogtam amikor megkaptam a csomagot, ilyenkor alig várom a bontogatást! Szerintem ez a Pixibox dolog hatalmas ötlet, jó hogy van ilyen.
    Én is megnézném milyen egy nyertes csomag meg hogy mi is volt a nyeremény, de majd a Pixibox Facebook oldalán biztos fenn lesz valami info.

    VálaszTörlés
  6. Az én dobozom is megérkezett. Ha vki szeretné, szívesen elcserélném a Clinique Black Honey lakkomat Sweet Tooth-ra pl.
    Sajnos én ezt nem tudom használni(a munkahelyemen ez nem megengedhető:( ), túl sötét nekem :(
    A mailofmia kukac yahoo pont com email címen meg tudjuk beszélni.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...