2013. június 23., vasárnap

Nyári leárazás haul



Elkezdődött a kedvenc időszakom....a nyári leárazások. Bírom hogy épp belépünk a nyárba és már pörgetik is ki a nyári kollekció egy részét. Persze ez még csak a kezdet :)



A Reservedben elég nagy választék van leárazott mindenféle pólókból, akadnak sortok is meg szoknyák és néhány ruha. Én egyelőre ezt a fehér szegecses derékrészű szoknyát újítottam be 3700-ért.



Orsayban ezt a két ujjatlan cuki peplum felsőt vásároltam, darabja 1700 Ft, itt még gyerekcipőben jár a SALE, nem sok mindenből lehetett válogatni, az alábbi fülbevaló nem volt leárazva de nem lehetett ott hagyni a maga 1500 Ft-os árával:


Aztán a H&M-be is benéztem, ott azért van már szépen leárazott holmi. Az alábbi csupacsipke felsőt már nézegettem korábban is, 2000 Ft-os áron már azt hiszem nem bánom meg hogy megvettem:


Ez az utolsó darab, szintén 2000 Ft volt, ez egy laza kis póló, csipkés ujjakkal


Amire még vadásznék azok nyári szandálok esetleg, de hát ki tudja mi sikerül még? :)





2 megjegyzés:

  1. A csíkos peplum meg a 2 csipkés nagyon tetszik! Én is imádom a nyári leárazásokat, csak sajnos mindig elszalad velem a ló. Hajlamos vagyok ilyenkor olyasmit is megvenni amire nincs is szükségem :(

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Igen én is így voltam vele évekig...ez amit most látsz már szigorúan visszafogott bevásárlás..:))) De tényleg, az a taktikám hogy mindent, tényleg mindent felpróbálok és a próbafülkében egy pár percig végigfuttatom hogy mivel tudnám felvenni, tényleg fogom-e szeretni, megnézem hogy lehet-e normálisan mosni mert ha csak teliholdkor gyűjtött lepkeszárnyról származó harmatban lehet tiszítani akkor nem feltétlenül veszem meg :) A csupacsipkés van most rajtam egy ceruzaszoknyával, nagyon jó kis cucc, ezt már tutira szeretni fogom.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...