2013. június 27., csütörtök

Nyári leárazás haul II. rész - Promod

Annyira jó cuccok vannak a Promodban idén! Vállalható és izgalmas holmik, hatalmas választék, szinte minden második ruhaféle kellene :)) Nagyon, nagyon, nagyon érdemes volt ide bejönni!


Ez a ruha annyira jól néz ki és olyan remekül állt ( bár megjegyezném hogy a Promod próbafülkéiben a lehető legbarátságtalanabb a világítás :) - hogy egyszerűen lehetetlen volt otthagyni! Felül áttört bőr betéttel és ráadásul fehér ami most nyáron igazán menő de egyébként is időtálló darab. 6.500 Ft volt az ára


Közelről a felső része


Ezt a nadrágot nem sikerült valami ügyesen lefényképezni, de elsősorban a mintát akartam megmutatni. A fazonja az a tipikus nyári naci amikkel most tele vannak az üzletek. Fekete és khaki színben vannak, hasonló mintával mindössze 2.990 Ft volt!

Ezeken kívül fájó szívvel hagytam ott egy csodás kék nyakéket, néhány gyönyörű csipke vagy horgolt betétes pólót és még néhány ruhát :)






4 megjegyzés:

  1. Ugye? Pedig esküszöm nem akartam ruhát venni...én csak szandált akartam venni...:))) Persze szandálom azóta sincs :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jókat vettél! Én a próbafülke miatt a minap a Tally Weijl-ben akadtam ki. Még magamat is alig láttam, nem a próbált ruhát. Fekete falak, szűk hely és kb. mintha egy szentjánosbogár világított volna.

    VálaszTörlés
  3. Igen, igen a Tally próbafülkék nagyon szűkek! No és a szentjánosbogár is passzol :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...