2013. június 17., hétfő

NOTD - Cool Breeze



Általában nyáron nincs kedvem a sötét színű lakkjaimhoz nyúlni, de azt hiszem találtam egy megoldást a nyáriasításukra :) Nagyon szerettem az Isadora Wonder Nail Ancient Ruby árnyalatát, de nem árt tudni, hogy nagyon ( NAGYON ) hamar beszárad. Gyakorlatilag alig tudtam már felnyűglődni a körmeimre, a higítást is próbáltam ésszerű határig, de nem sokat segített. Szóval ez a long lasting formula bejön ha a fedésről van szó, mert tényleg szuper, de maga a lakk egyáltalán nem long lasting. Szóval csak akkor érdemes beruházni rá ha olyan árnyalatot találunk amit nagyon gyakran használunk. Úgyhogy gondoltam mielőtt elküldeném a kis drágát az örök lakkmezőkre egy utolsó manikűrt még készítek vele. Miután egy rétegben feltettem, lekentem egy réteg Essence Cool Breeze fedőlakkal és a végeredmény olyan lett mint valami nyári csillagos ég.

6 megjegyzés:

  1. Csodaszép!! Ideje megvennem ezt a fedőlakkot, túl régóta kerúlgetjük egymást:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi!:) Tényleg nagyon jó vétel volt, rengeteg kombinációban ki szeretném még próbálni. Bírom ezeket az Essence Special Effect lakkokat, még a Night in Vegast is szeretném majd megszerezni.

    VálaszTörlés
  3. Ittenem de gyönyörűséges lett ez a manikűr, love-love-love! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép :) Eddig nem terveztem megvenni ezt a fedőlakkot, de a te képeidet nézve megjött hozzá a kedvem :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagy kedvencem lett azóta hogy megvettem :)) Még rengeteg szép lakkot fogok feldobni vele, de tény hogy sötéteken mutat a legjobban

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...