2013. június 12., szerda

NONIQUE TERMÉKEK



Nemrég rendeltem az Iparfümériáról néhány Nonique terméket mert annyira gusztusos variációkban kapható hogy nem lehetett ellenállni. Ellenőrzött natúrkozmetikumról van szó, mindegyiknek az alapja Noni kivonat amit hasonló bőrápoló szupersztárokkal egészítenek ki mint pl. aloe vera, acai bogyó stb. A Nonique termékek kőolajszármazékoktól, parabénektől, szilikontól, mesterséges színező és illatanyagoktól mentesek. Én az Anti Aging és a Tropical szériából választottam.



Ezek itt az Anti Aging szériából egy tusfürdő, egy mini kézkrém és egy bőrápoló tonic. A bio Noni kivonaton kívül, bio aloe vera, gránátalma és acai bogyó kivonatot tartalmaz és természetes málna illatanyagot. Abszolút kényeztető vele tisztálkodni, nagyon jó komfortérzetet ad a bőrnek. Az illata nem az a mű, erős málnaillat inkább olyan mintha elsétálnánk néhány bokor málna mellett a kertben, szóval olyan igazi rendes kellemes. A kézkrém csúcs, a fenti összetevőkön kívül még shea vaj is van benne. Ahogy bekenem vele a kezem szinte azonnal beszívódik és puhítja a kezemet, lágy púderszerű érzetet hagy, csodás. Kénytelen vagyok ezt is felvenni a kézápoló Top10 listámra, csak még a helyezést nem döntöttem el :) A tonikra meg egyszerűen rászoktam, hozzátartozik az arcápoló rituálémhoz most már, egyszerűen kell az az illat meg az a jóérzés amit a bőrömön hagy. Ahogy lemosom vele az arcom egy-két percig még enyhén ragacsosnak érzem a bőröm, de utána meg teljesen friss és üde lesz. Nagyon érdemes kipróbálni, komolyan mennyei. Van benne alkohol, szóval sejtettem hogy hülyeséget csinálok, de a benne levő összetevők miatt gondoltam kipróbálom a leégett vállamra hogy mit művel vele, csak hogy meggyőződjek róla hogy tényleg jót tesz a bőrnek. Reggelre gyönyörűen enyhült a leégés...Persze ezt senki ne csinálja utánam, hanem használjátok inkább antioxidánsokkal teli ránctalanító arcvíznek, ahogy kell, de legalább tudjuk hogy tényleg jól működik :)


Ez pedig itt a trópusi tusfürdő a Nonin kívül bio aloe verát, babassu olajat és ananász kivonatot tartalmaz és bio kókuszolaj is van benne, gondolom ettől is van kicsit Pina Coladara emlékeztető illata bár szerintem még inkább tutti frutti. Szintén diszkrét az illata nem az a mesterséges parfümmámor ezért aztán azt hiszi az ember hogy nem is érződik nagyon fürdés után. Ehhez képest a reggeli zuhanyzást követő délutánon sétáltunk a napsütésben férfimmel és egyszer csak azt kérdezte hogy minek van ennyire finom illata rajtam és hát a tusfürdő volt a ludas.
Az ajakbalzsamon én kevésbé érzem a trópusi illatot. Szintén kókuszolajat tartalmaz ami már önmagában remekül hidratálja az ajkakat, ezen kívül Noni kivonatot, aloe verát, ananász kivonatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...